• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

make noise echophon en 4ms QCD (quad clock distributor) met expander ( eurorack)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

colette

Ingeburgerd
in de ban
deze wil ik in de aanbieding doen.
makenoise echophon voor 250 en 4ms QCD met expander voor 275.

de echophon kan op heel veel manieren worden gemoduleerd, is ook een pitch shifter op de delay.
de QCD met uitbreiding module (verbindingskabels zitten er bij natuurlijk) verdeelt een inkomende klok (of tap tempo) naar 4 outputs die je kan delen of vermenigvuldigen. en met de uitbreiding breng je heel muzikale swing erin.
alles als nieuw en ik heb ook de originele dozen nog.

als iemand wil ruilen, mijn eurorack koffer is vol, maar ik zoek nog een cyclone tt78

ik kan ook foto's maken (en hopelijk ook hier plaatsen) maar alles is zoals gezegd als nieuw

en de echophon deed het gisteren weer zo leuk, die ga ik maar houden.
bedankt voor de berichten en groetjes.
graag deze verwijderen. dankjewel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back