Aloha

SonicTales

Nieuwkomer
Met de recente zinderende hitte even een 'aloha'.

Ben een 39 jarige ondernemer, die al ruim 20 jaar passie heeft voor EDM. Begonnen met mp3 mixen op de pc, daarna snel overgegaan naar Technics SL 1200's en een flinke platencollectie aangelegd. Met veel enthousiasme heb ik destijds op leuke en mooie locaties DJ sets gedraaid. Gave tijd. En vermoeiend :).

Heb een destijds ook al een eerste duik genomen in de wereld van EDM productie, maar denk dat ik te ADHD was om uberhaupt iets te begrijpen van alle knopjes en mogelijkheden. Heb toen een Acces Virus B gekocht, een midi keyboard en ben compleet spaak gelopen op het overweldigende karakter van productie. De Access Virus is er nog en het midi keyboard ook nog.

Tijdens de covid-19 uitbraak woonde ik nog in Scandinavie en heb ik besloten dit weer op te pakken en echt een kans te geven. Heb een nieuwe PC gekocht en ben via Udemy met een aantal gave courses aan de slag gegaan. Ben nu met Ableton Live 10 gestart en door alles stap voor stap te volgen, gaat het deze keer stukken beter. Door de jaren heen ben ik groot fan gebleven van EDM in allerlei vormen. Voor mij is muziek luisteren, verhalen luisteren. Mijn verbeelding zijn gang laten gaan. En met eigen producties is dat ook wat ik voor ogen heb; produceren van EDM wat iets verteld, wat de verbeelding tot leven brengt.

Tot ziens hier!

Back