Ola,
Misschien te eentonig voor een aantal van jullie, maar ben juist daarom benieuwd naar jullie feedback. Wat bevalt jullie? Wat zouden jullie graag anders/toegevoegd zien (horen)? Track is nog niet per se af, dus hoor graag eventuele aanvullingen!
Track is overigens gemaakt met Squarp Pyramid, Electribe Sampler 2, Blofeld, Roland SE-02 en de nodige pedalen
Misschien te eentonig voor een aantal van jullie, maar ben juist daarom benieuwd naar jullie feedback. Wat bevalt jullie? Wat zouden jullie graag anders/toegevoegd zien (horen)? Track is nog niet per se af, dus hoor graag eventuele aanvullingen!
Track is overigens gemaakt met Squarp Pyramid, Electribe Sampler 2, Blofeld, Roland SE-02 en de nodige pedalen

Succes!
. Op zich klinkt het wel, goed al hoewel ik wel de zenuwen van krijg
. Waar je volgens mij nog veel kan winnen is in de ruimte, alles lijkt nu vooral door het midden te komen. Ook zou ik wat spelen nog met wat Delay en reverb op je sounds. Een ping Pong delay en reverb op twee sends en daar dan wat dingen naar toe gaan sturen, daar kan je ook een hoop ruimte mee creëren