Kleuren van de Geest (Psy)

Het zangstukje is trouwens AI. Dan heb ik het eerst zelf zo gezongen en vervolgens met een vrouwenstem gekloond, exact hoe ik het eerst gezongen had. Geniaal dat dat tegenwoordig kan. 🙂

Hij is wel heel druk.. als je je een dansvloer voorstelt,wil je ook een rustige baseline en kick hebben

Hij is wel heel druk.. als je je een dansvloer voorstelt,wil je ook een rustige baseline en kick hebben

Bedoel je de kickdrum roffeltjes?
Dat is vaak op gevoel en blijf ik vaak nog lang corrigeren totdat het precies goed voelt. Misschien hier en daar net wat te veel en daardoor onrustig nog? Zou kunnen. Zal ik nog op letten bij het luisteren ernaar.

Vandaag er nog eens, denk ik toch wel zo ongeveer, de laatste hand aan gelegd. De bass terug toch weer wat meer stereo gemaakt. Nog een klein beetje sub-rommel weggehaald uit de track dat er toch nog in zat. Paar sounds wat harder of juist zachter, panning etc.. Nog wat subtiele trippy sounds (m.n. bij 1:31) erdoorheen die als toevalstreffers ineens wel een leuk idee met zich meebrachten.
Hier en daar ook onnodige dingen weggehaald zodat het hopelijk nergens nog te druk en te vermoeiend klinkt.

Deze track een hele dikke opknapbeurt gegeven. Vooral qua kick & bass!

Deze als Synthforum-contest deelname dit jaar? :peukie:
Of toch een andere?

Wow, wat een banger. Nu al een paar keer achter elkaar gedraaid en ik blijf dingen ontdekken..

De wishy-washy partijen (1:30-2:30 / 3:17-4:00) overheersen wel net iets te veel, voor mij. Gewoon qua volume, ietsje - geen inwikkelde dingen verder.

Wow, wat een banger. Nu al een paar keer achter elkaar gedraaid en ik blijf dingen ontdekken..

De wishy-washy partijen (1:30-2:30 / 3:17-4:00) overheersen wel net iets te veel, voor mij. Gewoon qua volume, ietsje - geen inwikkelde dingen verder.

Super bedankt!
Zal binnenkort nog eens extra aandacht besteden aan die punten die je noemde. ;)

Nou, poging gedaan die 'wishy washy' aan te pakken. Idd, dat was nog niet helemaal in balans en overheerste de boel een beetje te veel. Nou hoop ik niet dat het nu weer te weinig is. Lastig soms, die balans.

Ohwwwww yes.. effe niks meer aan doen. Ik zou zeggen perfect in balans nu. (Heerlijk man. Komt echt wel harder binnen nu)

Die partijen die te hard stonden klinken zelf ook direct een stuk beter. Grappig eh, juist door ze zachter te zetten..

Job's done. Genieten nu. Zou ik zeggen. Maar wie weet zijn er nog forumleden...

Kijk! Helemaal mooi. :)
Ja soms zit het echt in die dingen idd. Lees=more. It's all about balance.

Back