smackos
Gepokt en gemazeld
Bij het opruimen van mijn studio nog deze twee tegengekomen die weg kunnen:
AKAI MD280 Quickdisk drive voor de Akai S612, met soort van old school video recorder toploader diskdrive en een gedeelte waar je je discs netjes kan bewaren
Ik heb geen idee of de discdrive werkt, ik heb het echt nooit gebruikt, ik ga er van uit van niet maar misschien is dat te fixen en zowiezo voor 'completists' leuk om bij je S612 te hebben in je rack. Het ding is niet mint, veel krassen op de bovenkant aan de voorkant valt het best mee en met een beetje schoonmaken en kleine krasjes wegwerken is er vast iets moois van te maken! 50 eurootjes? gooi ik er gratis verzendkosten bij in Nederland en Belgie.
QUASIMIDI QUASAR - Duitse 19" rack synthesizer uit de jaren 90 275 eurootjes? Er zit volgens de vorige verkoper een Hardcore Gabber TRE expansion in, ik heb de Quasar eigenlijk nooit gebruikt in de studio want ik had de Sirius al hier.
AKAI MD280 Quickdisk drive voor de Akai S612, met soort van old school video recorder toploader diskdrive en een gedeelte waar je je discs netjes kan bewaren
Ik heb geen idee of de discdrive werkt, ik heb het echt nooit gebruikt, ik ga er van uit van niet maar misschien is dat te fixen en zowiezo voor 'completists' leuk om bij je S612 te hebben in je rack. Het ding is niet mint, veel krassen op de bovenkant aan de voorkant valt het best mee en met een beetje schoonmaken en kleine krasjes wegwerken is er vast iets moois van te maken! 50 eurootjes? gooi ik er gratis verzendkosten bij in Nederland en Belgie.QUASIMIDI QUASAR - Duitse 19" rack synthesizer uit de jaren 90 275 eurootjes? Er zit volgens de vorige verkoper een Hardcore Gabber TRE expansion in, ik heb de Quasar eigenlijk nooit gebruikt in de studio want ik had de Sirius al hier.