• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Analog Keys (compleet in doos)

RSB

Whoehahaha
Ik bied mijn Elektron Analog Keys aan daar ik hem te weining gebruik en eigenlijk wel weer wat anders lust.

De Analog Keys komt met doos, ingebonden handleiding en usb en stroomkabel.
Tevens zorg ik dat hij is geupdate naar het laatste OS en kan ik je via wetransfer meer patches sturen dan er op de AK passen.
Fotos kan ik sturen via whatsapp nadat je je telefoonnummer achter laat in een prive berichtje.

De vraagprijs is 650euro en als inruil optie zoek ik nog een Yamaha Reface CP (ruilwaarde cp 200euro)

Het liefst heb ik dat hij opgehaald word in Gorinchem maar verzenden kan ook, wel is dat geheel op eigen risico

Als extra inruiloptie komt er de sp404 bij, versie maakt mij niet veel uit. Ruilwaarde rond de 300€ afhankelijk van welke versie je hebt

En ook de Yamaha Reface CP is ook nog een optie, ruilwaarde rond de 200€

en anders gewoon 645€ voor een Analog Keysin doos etc

Back