• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Ensoniq SQ-80 Cross Wave Synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

r.5

Vers lid geweest
Een van de laatste en beste vintagem, hybride (analoog & digitaal) polysynth!

Grote en betere broer van de ESQ1, met nog meer lo-fi digitale transwaves (co-designed door Bob Yannes, bezieler van de Commodore SID chip) gecombineerd met warme analoge filters (dezelfde Curtis 3379 Filters en VCA's als in de Prophet VS). Drie oscillators per voice, warme analoge filters, 3 LFOs, 4 envelopes en uitgebreide modulatie mogelijkheden, en toch makkelijk en intuitief te bewerken.

Een uniek instrument met warme, synthetische sounds...

Technisch en cosmetisch in goede staat: alle toetsen, knoppen, voices, scherm, batterij werken allemaal perfect! Geen grote krassen of blutsen. Enige opmerking is dat de toetsen een beetje verkleurd zijn (maar dat zou de sound niet mogen kleuren en ik doe er nog een op maat gemaakte keyboard cover bij).

Ik heb wel nooit de disk drive aan de praat gekregen (aangezien ik geen Ensoniq compatibele floppies heb) maar ik kan horen dat hij opspint wanneer ik save/load kies en ik doe er gratis nog een zeldzame geheugen cardridge bij. Het is eigenlijk makkelijker om patches via MIDI uit te wisselen met de gratis SQ8L).

TIP: Een actieve user community en geweldige technische ondersteuning kan je vinden op www.buchty.net/ensonique.

Ik zou liever niet shippen aangezien haar leeftijd, afmetingen en gewicht...

Vraagprijs 599€ + eventuele shipping.

SQ80_Front.jpg

SQ80_Top.jpg

SQ80_Back.jpg

SQ80_Screen.jpg

SQ80_Cover_.jpg

:verkoght:

Net verkocht aan een sympathiek synthforum lid met een studio om jaloers op te zijn...!

Ik wens hem er veel plezier mee...

Mag gesloten worden... :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back