vink
atropos-krans-os
oh bij het opstarten in 4.3.8 zegt ie dat er een nieuwe versie is en als je 4.3.9 opstart zegt ie dat je packages moet installeren als je die add-on niet hebt en dan dat je de addon niet hebt.
doet 4.0.8 dat niet (meer)? vragen om meer bij het opstarten?
heb 4.2.9 maar weer uninstalled, ik spreek toch geen japans.
( ik wil niet ongevraagd lastig gevallen worden met berichtjes enzo)
ja het is dus nu officieel, het is gewoon een onderdeel van Bitwig, waarvoor je betalen moet, of ze naggen je zolang.... bij Reason was dat hetzelfde een lange tijd, de hele site was Reason+, een verkeerde knop en je had weer een Reason+ gratis voor een maand, of zo...
huh waarom worden mijn lettertjes kleiner..... o dat is alleen bij het schrijven van dit, zal iets hebben aangeklikt...
maar dit is toch té erg, en die nag, bij elke nieuwe versie, ik dacht dat ik die niet meer zou krijgen, alleen omdat ik ook nog een 8-track had geregistreerd staan, hoe dat kwam, weet ik niet eens, mijn hoofd zit niet altijd goed op mijn kop (????), maar dat soort fouten...
goed, die laten weghalen, krijg je nog dat nag gedoe, met een nieuwe versie...
maar nu dus ook 4.3.9 nog ekstra naggen, dat weten ze, alleen ze wel weg, natuurlik, of zoiets....
dit is gewoon pushen.... ach ja.... lekker bezig... onderwijl, richt ik me gewoon op manglen van modules in een andere environment....
)