Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bedankt voor het luisteren! Ik vind het soms moeilijk inschatten of iets nog hypnotiserend of langdradig is, ik zal binnenkort eens kijken of ik hierin nog wat kan aanpassen.
SB-SIX Ik dacht dat die beat het een beetje dub-techno maakt, maar ik heb eigenlijk geen idee wat de "officiële" ingrediënten zijn.
Maar dub is van origine muziek waarbij je andere muziek sampled en door effect(pedalen) heen haalt en die tweakt om zo de emoties/afwisseling te maken. Met name delays zijn erg belangrijk. Bij dub techno is dat stukje gesamplede muziek vaak niet meer aanwezig maar wel de bekende akkoorden die door bijzondere fx chains heen gehaald worden. Daarnaast zie je dat bij goede dub techno ieder geluidje zoveel mogelijk 3d geplaatst wordt, zodat elk laagje heel goed van elkaar te onderscheiden is. Als je het interessant vind, op youtube is veel goede (ambient) dub techno te vinden, bijvoorbeeld op dit kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC5wZv6YsnV37VV9yzM-GEPg