veel, vooral analoog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door equate
Kun je geen grote deal met ze maken Leo?

:-)

equate

wil ik wel proberen, even kijken of er snel wat interesse is voor een aantal apparaten, vaste afspraak maken, checken en proberen een mooie prijs te maken.
en dat allemaal voor jullie.

Re: beste leo

Re: beste leo

Origineel geplaatst door robert heuk
wat vragen ze voor die korg ms-10
gr robert
die ms10 moet 540 kosten, maar dat kan over een uurtje 620 zijn. je snapt het wel, hè?

Origineel geplaatst door leo

wil ik wel proberen, even kijken of er snel wat interesse is voor een aantal apparaten, vaste afspraak maken, checken en proberen een mooie prijs te maken.
en dat allemaal voor jullie.

ok dan!

to leo

to leo

beste leo
het is een foute beslising geweest om de prijs omhoog te gooien maar dat kwam omdat ik nogal impulsief bezig was.
en niet precies wist wat ik wilde,of ik hem nou wilde verkopen of behouden of wat ik er voor moest vragen, uiteindelijk ben toch maar over gegaan naar verkopen en heb er een andere prijs aangeven.
dit zijn vaste prijzen en dit wil ik er voor hebben en ik heb geduld.
dus leo nogmaals sorry voor de veranderingen, het zal zeker niet meer voorkomen en zal volgende keer eerst om me heen kijken voordat ik iets te koop zet.

gr robert

ach, een klein steekje onder water moet af en toe kunnen, zolang we maar lief tegen elkander blijven doen, er is al genoeg ellende in de wereld ! :P

Re: leo

Re: leo

Origineel geplaatst door robert heuk
hoe lang moet ik dit nog aan horen

ha Robert,
je hebt absoluut gelijk: het is mooi geweest, ik moet daar verder niet over zeuren.
maar ik kan ook niet liegen: ik begrijp je twijfel en zo heb ik zelf ook wel eens een beslissing genomen om iets te kopen of verkopen waar ik achteraf spijt van kreeg, maar de consequenties heb ik dan wel zelf aanvaard en niet op een ander afgewenteld, met andere woorden: ik heb me dan wel aan de afspraak gehouden.
dus, ik ben echt niet boos meer, zal ook niet meer lullig doen, maar ik ga ook geen apparaten voor iemand kopen die zich niet aan afspraken houdt, gewoon vanwege het risico dat ik er mee blijf zitten.
vriendelijke groeten, Leo

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Er staan een paar matrix1000s op ebay.de, dus veel mag ie niet kosten, toch?
Wat kost die oscar? Een goed oscar jaar.

maar bij jou mag niks veel kosten! behalve dan die spectral audio's die je verkoopt!

ik ben het wel met je eens, voor de matrix1000 is de prijs 350, vind ik niet weinig, 280 is ook mooi.
de oscar is 1200, mooie prijs en waarschijnlijk al verkocht.
de juno60 met kenton is 350, de jp6 850, de braintec (is een aanrader) is 300 enz enz.
gek genoeg had ik een moog source voor 500 euro.
ik denk dat er wel wat te regelen valt bij meerdere apparaten.
ik ga vanavond eens mailen.

Ik ook

Ik ook

Origineel geplaatst door bambamstudio
heb wel een die jupiter gedacht, maar mijn geld is een beetje op.....

Ik ook, maar heb wel nog wat euro's over, alleen wat moet ie kosten? Misschien wordt dit dan m'n eerste analoogje?

Wat is dit voor een briefwisseling, het lijkt GTST w el.:confused:

ik denk dat er wel wat te regelen valt bij meerdere apparaten.
ik ga vanavond eens mailen.

En...nog nieuws?

equate

maar bij jou mag niks veel kosten! behalve dan die spectral audio's die je verkoopt!

Klopt! Maar Johnny kan geen nee zeggen en niemand komt met een tegenbod. Ik zet hoog in om vervolgens flink te zakken. Ik heb ze al willen ruilen voor een SID maar nee... Dus de prijs voor het triootje was al naar 500 euro gegaan... Nu vind ik het niet eens meer erg. Ik vind ze eigenlijk toch wel leuk en sinds dit artikel: http://www.modcan.com/synth_prog.pdf kan ik er eigenlijk alleen maar meer van genieten. (In mijn hoofd dan, want ik heb mijn babies al lang niet meer gezien of gehoord.... Ik begin ontwenningsverschijnselen te vertonen)

Kijk eens naar de datums.. :)

Helaas.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back