Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hola Producer,
Ja een leuke track
Maar het melody thema komt vaak terug en word vermoeiend
Dus het intro zou ik opbouwen tot een climax,dat kan je ook nog met een tempowisseling doen,en het thema dus laag beginnen en afwisselen met instrumenten!
ik denk dat iemand het zou kunnen zingen,ook daar moet je rekening mee houden ,een stem is geen machine en moet op tijd adem halen.
ik song vroeger in een Prof operette en de dirigent ging steeds sneller ,ook dat gebeurd veel
Maar uiteraard mijn mening
Groeten van andreos![]()

Gloomy.de piano heeft teveel reverb.. en is té prominent tov de drums. Strijkers eerder introduceren...subtiel. Mooi nummer reeds. Doe zo voort!Gloomy.

oei sorry maar de piano staat veel te hard in vergelijking met de rest. het zijn wel mooie melodietjes en dat is dan zeker knap werk. Ik denk dat ie niet af is toch?
Het schiet al aardig op maar zoals al gezegd, is er iets mis met de piano. Te luid en ook de klank zit niet echt super. Maar ik denk wel dat je dat nog weg zal werken. Het bezit in ieder geval flink wat potentieel![]()