Om alvast in kerstsferen te komen. Nummer met Oberheim synht als trompet

Zit compositorisch lekker in elkaar hoor! Doet me beetje aan Air denken. :okdan:

Marco Borsato vragen om hierop te zingen 8~

Nee yo, heel erg leuk, maar niet mijn favoriete genre.. Ik hou sowieso niet van Kerstmuziek. Maar wel weer uitstekend geproduceerd. Fijn dat je je amuseert, houden zo in deze moeilijke tijden.

Gloomy :)

Dank jullie wel ! Ik ga eens kijken of ik een melodietje kan bedenken. Welk instrument stellen jullie je voor dit te gaan vertolken?

groet, milan

Marco Borsato vragen om hierop te zingen 8~

Nee yo, heel erg leuk, maar niet mijn favoriete genre.. Ik hou sowieso niet van Kerstmuziek. Maar wel weer uitstekend geproduceerd. Fijn dat je je amuseert, houden zo in deze moeilijke tijden.

Gloomy :)

Wat ik tof vind aan deze muziek is dat deze gewoon met een groepje live gespeeld kan worden. De harmonie tussen de spelers, de sfeer die ontstaat en wordt overgebracht op de luisteraar is wat het mooi maakt.
Al helemaal als het live wordt uitgevoerd, gewoon puur ter vermaak. (Nu is dat in dit geval niet zo, maar het roept wel die sfeer op)

Dat aspect is de grootste tekort koming van in studios achter computers geproduceerde muziek.

Ik vind het een gave track idee waar meer in zit.
Om het echt kerst te maken wat bel geluiden en een zoet gevoicede stem en je bent er :okdan:

Haha prachtig! Ik moet zeggen dat ik je andere werk stiekem toffer vind, maar dat is meer omdat ik niet zoveel heb met dit akkoordenschema. Je hoort aan jouw tracks wel dat je heel muzikaal bent, volgens mij schud jij ze zo uit je mouw! Tof! Kwa productie lijkt het me wel tof om te horen wat er gebeurt als je het iets ‘viezer’ laat klinken, voor mij is het soms wel wat binnen de lijntjes. Als je een keer wat midi files dumpt wil ik wel een poging doen om dezelfde noten (of ietsie pietsie anders) heel anders te laten klinken. Zouden we hier sowieso vaker moeten doen (elkaars werk verzieken). Nou doei!

Back