Softe synth guy - Jarenlange oningelogde lurker

Synthleton

Nieuwkomer
Bonjour! Ik kwam hier in de eerste plaats om mijn LynxTwo B geluidskaart te verkopen. Maar gezien ik hier al jaren kom kijken naar meningen over gear, zal dat niet meer mijn enige ingelogde bezoek zijn.
Ik ben componist en (helaas vooralsnog semi-)professioneel geluidsontwerper voor media. Synths gebruik ik vooral graag zonder al teveel aan knoppen te draaien; ik weet het, niet echt een synthliefhebber dan, maar wel genoeg om veel muziek te luisteren. Tips voor goede (goed geproduceerde) synthwave / echte oude synthmuziek zeer welkom, ik luister dat a/d lopende band tijdens mijn kantoorbaan!

Minimal wave? Ff zoeken naar veronica vasicka...:beard:

Tips voor goede (goed geproduceerde) synthwave / echte oude synthmuziek zeer welkom, ik luister dat a/d lopende band tijdens mijn kantoorbaan!

Com Truise, alles. :okdan:

En zoek Goldband eens op op youtube. :halleluja

Geweldige nickname trouwens :D

Synths gebruik ik vooral graag zonder al teveel aan knoppen te draaien; ik weet het, niet echt een synthliefhebber dan, maar wel genoeg om veel muziek te luisteren.

Bienvenido.
Of je nu knoppen draait of niet, dat staat los van de passie voor synths, toch? En tegenwoordig komen alle synths (soft of hard) met duizenden patches aan boord en via downloads.
Bijgevolg placht ik ook niet meer zo vaak knoppen te draaien dan pakweg 20 jaar geleden.

Bienvenido.
Of je nu knoppen draait of niet, dat staat los van de passie voor synths, toch? En tegenwoordig komen alle synths (soft of hard) met duizenden patches aan boord en via downloads.
Bijgevolg placht ik ook niet meer zo vaak knoppen te draaien dan pakweg 20 jaar geleden.

Thanks! Interessant om te horen. Imposter syndrome. :)
Inderdaad, ik wil gewoon een bepaalde sound en zoek dat in de presets. Dan wil ik wel draaien en aanpassen, maar het is meer alsof je een violist probeert te vertellen hoe je iets gespeeld wilt hebben dan viool spelen.

Back