Afgehandeld maximum grootte bericht en bewerken...

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land
ik kwam erachter dat er een 1000 tekens limiet is voor berichten. sja, da is niet vreemd, dat ík dat eens tegenkom... opzettelik? jammer als een wat uitgebreider verhaal wil doen, wil ook threads openen over synthesis, waarbij ik hopen dat een aantal eksperts hier flink kunnen bijdragen aan mijn beperkte kennis.

ook: ik maak vaak de fout dat ik, hoe heet de knop, annuleren klik, nadat ik een bericht verwerk, deze staat namelik rechts, annuleren.

EDIT: ja inderdaad "Opslaan" links, Afbreken staat "rechts", het kan iets alleen van mij zijn....

Er is inderdaad een limiet op posts. Die is standaard 10.000 karakters. Heb jij een voorbeeld waar je tegen 1000 karakters aanloopt? Geef dan even aan me door om welke post dat gaat, dan kijk ik ernaar.

Er is inderdaad een limiet op posts. Die is standaard 10.000 karakters. Heb jij een voorbeeld waar je tegen 1000 karakters aanloopt? Geef dan even aan me door om welke post dat gaat, dan kijk ik ernaar.

o dan zal het 10.000 zijn, 10.000 is best veel.. link naar de post, die ik zelf heb gesplitst;

#8 en #9

dat zijn geen 10.000 karakters, of zit ik er echt zo naast.. goed. wellicht inderdaad 10.000.. ik heur t wel..

Waar zie jij een knop "annuleren"? Of heb je het over PB's misschien?

wanneer ik een bericht bewerk, ik was onduidelik. dan staat de knop "annuleren" rechts van "Opslaan", klik dan vaak op annuleren, heb t nu wel door. wellicht alleen iets dat mij overkomt. beide gevallen...

post #8 bevat 8298 karakter.. met #9 erbij zat je inderdaad boven de 10.000

Back