Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dank voor het luisteren. En klopt wat je zegt, maar de drumgeluiden zijn allemaal uit de DMX. Dat vond ik wel zo consequentMist wat punch.Mag wel wat meer oemph(body) hebben.
Oke , duidelijk.Dank voor het luisteren. En klopt wat je zegt, maar de drumgeluiden zijn allemaal uit de DMX. Dat vond ik wel zo consequentDe ride aan het eind vind ik ook niet super, maar ik beperkte mezelf bewust. Gewoon lekker muziek maken en zo snel mogelijk het nummer afronden.
In dit genre heb ik ook niet echt ambities en dit is vooral voor de spielerei. Als ik te lang in een genre hang merk ik dat ik het zat word. Verandering van spijs doet eten, dat idee. Dan kan ik nu weer lekker melodic techno maken![]()
Haha, er zit al een enorme bak EQ en compressie op. De kale kick is nog veel dunner. Maar goed punt en ik ga op zoek naar een nieuwe kick. De crash komt ook uit een andere synth. Wat voor crash moest doorgaan in de DMX klonk nergens naarIk deel de mening over de drums. Volgens mij moet daar met pitch, EQ en compression nog wel wat blokkerigers van te maken zijn?

Dank voor het luisteren! En kijk uit met dit soort opmerkingen, want dat kwam me ooit op een preek te staanless is more![]()