roland kuit
ローランド・クイト:音楽、科学、アートが交わる革新の場
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat was voor mij op de middelbare school al wat problematisch.... in het Frans ...
Maakt het lastig om het goed te leren kennen, jammer.Dat was voor mij op de middelbare school al wat problematisch.Maakt het lastig om het goed te leren kennen, jammer.
Het is geen programma. Het is een Linux distributie: Linux distribution - WikipediaZiet eruit als een interessant programma,
Het is geen programma. Het is een Linux distributie: Linux distribution - Wikipedia
Kan me voorstellen dat het allemaal naadloos op elkaar aansluit en dat je out-of-the-box een goed werkend systeem krijgt waar je niet veel aan hoeft te sleutelen. Zou daar ook geen bezwaar tegen hebben als ik een dedicated systeem wil voor dit doel, als het allemaal goed en prettig werkt.Wat heeft het dan eigenlijk voor zin om op LibraZiK over te stappen als ik al met Linux Mint als distro werk?
Niks. Als je blij bent met met je distro, blijf dan bij je distroWat heeft het dan eigenlijk voor zin om op LibraZiK over te stappen als ik al met Linux Mint als distro werk?

)
1) waar heb je het over? heb jij "tier 1 vendor support" bij een specifiek product? sta je altijd vooraan in de rij bij wat dan ook voor software vendor die jij op andere platformen gebruikt? is het niet gewoon "wie de diepste zakken heeft wint"? En wat bedoel je met "een serieuze studio"? Mixbus, Reaper en Bitwig niet "professioneel" genoeg voor je?Nou, zie voldoende spijkers op het lage water hoor
- geen tier 1 vendor support, dus heb je een serieuze studio kan je de boel niet aansluiten
- halfbakken open source family drivers voor oude kaarten die 9 van de 10 keer niet werken
- geen commerciele vst’s beschikbaar
- je bent drukker met github afstruinen “testen“ (lees onnodig compileren om met klamme handjes maar te hopen dat iets wel gaat werken)
- leuk voor window$ cancelcultuur hobbyist student met te veel tijd om handen, maar voor serieus commercieel gebruik in een ecosysteem waar uitwisselbaarheid cruciaal is, totaal ongeschikt.