Harrison Audio Flex-10

HF10.png

Nashville, TN, 18 augustus 2026 — Harrison Audio voegt toe aan een evoluerend ecosysteem van baanbrekende productietools
en kondigt zijn nieuwe Flex-10 high-performance USB / ADAT-audio-interface aan.
Flex-10 kan functioneren als een middelpunt voor een compacte studio of mobiele set-up
en draagt het klassieke analoge personage waar Harrison bekend om staat - aanwezig op talloze opnames

De Flex-10 is de perfecte desktop productie tool, verpakt met analoge mojo en voorzien van een intuïtieve,
tactiele controle oppervlak. Met twee kanalen van high-performance Harrison voorversterkers, elk met

H-DRIVETM echte transformatorverzadiging, Flex-10 draagt de onmiskenbare vibe van de jaren zeventig mengconsole
direct vanaf de ingangsfase. Klassieke Harrison high-pass en low-pass filters zijn beschikbaar op beide kanalen,
afgeleid van de filters op de iconische 32-serie consoles - perfect voor het snijden van ruimte rond inputbronnen en het
vormgeven van uw mix vanaf de allereerste take. Elk kanaal bevat ook knoppen voor lijnniveau, 48V fantoomvermogen, -20 dB-pad en fase-inversie,
samen met twee handig gepositioneerde 1/4"-ingangen voor de interface, waardoor eenvoudige verbindingen met gitaren,
bassen, vintage synths / drummachines en andere bronnen op instrumentniveau mogelijk zijn.

Meer info HIER.

Dat zijn veel woorden voor een twee-kanaals audio interface. Dat marktsegment lijkt me toch helemaal oververzadigd.

Dat zijn veel woorden voor een twee-kanaals audio interface. Dat marktsegment lijkt me toch helemaal oververzadigd.

Er is ook nog adat dus potentieel meer in/outputs. Ik denk dat de analoge inputs wel 'hi-end' zijn, zelf neem ik het meeste ook wel gewoon op via 2 inputs. Dus zeker met deze prijs (tov die andere Harrison interface) is het wel een optie vs RME ofzo.

Hip ding hoor. Krijg je er geen gratis fixie bij?
`Class compliant` << dit is wel fijn. Geen geneuzel met custom drivers (behalve op Windows met ASIO dan).

Ik had nog nooit van dit merk gehoord?! Het ziet er iig degelijk uit. Zijn er producten van hun die in het verleden populair waren? of is dit een nieuw bedrijf in audio? (jonger dan 5 jaar)

dat dacht ik ook, tot ik las "baanbrekende productietools" en "verpakt met analoge mojo en voorzien van een intuïtieve, tactiele controle oppervlak"
nu ben ik helemaal om

Ik had nog nooit van dit merk gehoord?! Het ziet er iig degelijk uit. Zijn er producten van hun die in het verleden populair waren? of is dit een nieuw bedrijf in audio? (jonger dan 5 jaar)
Misschien zegt "Thriller" je iets ? :D

Back