Nieuw hier

RickDyno

Nieuwkomer
Hallo,

Ik ben Rick Dyno, beter 'bekend' als Rick Dyno .....
Ben DJ sinds 1990 (en in 2020 gestopt, dus 30 jaar dj geweest) en produceer vanaf 2012 (tot heden).
Begonnen met hardcore en daarna via hardstyle en tech house gekomen bij wat mij het meest heeft gebracht: Techno.

Ik heb (nog) niet eens een synth, maar heb mijzelf wel hier aangemeld omdat ik iets wil weg geven aan iemand die het gebruiken kan.

Maar daarover later meer.
Ik zal eerst eens hier rondkijken.

Altijd een mooie ontwikkeling als je bij techno uitkomt... Leuk dat je zoveel dj ervaring meebrengt, zeker in een tijd waarin er meer hybride varianten van dj/producer ontstaan.

Die synth moest er maar snel eens van komen, want knopjes betasten gaat je hart echt sneller van kloppen🎛

Welkom:baco:, hier nog een mede Nijkerker (sinds begin dit jaar). Ik heb 2/3 jaar geleden al m'n hardware synths weg gedaan (en m'n SL1200's er van gereviseerd enzo), maar mocht je tzt (als het weer normaal kan) ergens hardware hulp bij nodig hebben wil ik je best helpen, ik heb aardig wat hands-on ervaring. Ben zelf vooral van de hardcore, maar ook hardstyle en alles er omheen.

Eens hier op het forum zal het niet lang meer duren eer je een synth hebt.
En dan nog een... en dan nog een... en nog een... :walker:

Welkom!

Cheers,
Exo. :mega:
Haha wie weet?! ;)

Altijd een mooie ontwikkeling als je bij techno uitkomt... Leuk dat je zoveel dj ervaring meebrengt, zeker in een tijd waarin er meer hybride varianten van dj/producer ontstaan.

Die synth moest er maar snel eens van komen, want knopjes betasten gaat je hart echt sneller van kloppen🎛
Ja, dat is toch inderdaad leuker dan knopjes draaien van een soft synth! Heb bij vrienden veel mogen spelen met echte synths, dus weet wel hoe het voelt.

Welkom:baco:, hier nog een mede Nijkerker (sinds begin dit jaar). Ik heb 2/3 jaar geleden al m'n hardware synths weg gedaan (en m'n SL1200's er van gereviseerd enzo), maar mocht je tzt (als het weer normaal kan) ergens hardware hulp bij nodig hebben wil ik je best helpen, ik heb aardig wat hands-on ervaring. Ben zelf vooral van de hardcore, maar ook hardstyle en alles er omheen.
Hey, stadsgenoot! :okdan:
NOOIT WEGDOEN, die SL1200's!!!!!! Ik heb er ook nog 2 staan in perfecte conditie.
Ik heb een aantal jaar geleden nog (bijna) al mijn hardcore en hardstyle vinyl verkocht en er een mooie DJ set van gekocht en de Technics staan daar nog perfect naast!
En bedankt voor je aanbod. Mocht ik vragen hebben weet ik je (en natuurlijk dit forum) te vinden!

Bedankt allemaal voor het warme welkom!! :halleluja

Back