Dubbele release: Fernweh en Solitude

bombario

Gepokt en gemazeld
Ik kom er net achter dat er vandaag 2 nieuwe tracks van me uitgekomen zijn. Oeps 😊 Je kunt ze beluisteren via o.a. Spotify en Beatport en ze staan ook op YouTube.

En ik ben ook te horen als openingstrack in een show op DI.FM. Vroeger luisterde ik dat elke dag, dus erg leuk.

Gek hoe het kan gaan met muziek. Een paar jaar geleden was ik er wel zo'n beetje klaar mee en kwam ik niet verder. Nu heb ik mijn stijl helemaal gevonden en heb ik er waanzinnig veel lol in. Muziek uitbrengen draagt daar zeker aan bij.

Laatst gewijzigd:
Petje af hoor. Kwaliteit van de producties en de mix is echt top notch, herkenbare stijl, en ook nog eens niet de gebaande paden bewandelen.

Dank je. Het gekke is dat ik ze minstens een half jaar geleden heb ingeleverd. Ik was ze alweer bijna vergeten.
Release je het via een label ofzo? Vind het heel apart dat je niet leek te weten wanneer de tracks uitkwamen.

Een releasedatum bepaal je toch zelf of in ieder geval samen met een label en dan bepaal je toch samen een promotie strategie/plan?

Maar klink lekker in ieder geval! :)

Een releasedatum bepaal je toch zelf of in ieder geval samen met een label en dan bepaal je toch samen een promotie strategie/plan?
Klopt, maar ik heb ook een eigen zaak en een druk gezin.

Het label levert me ruim op tijd promotiemateriaal aan en dan doe ik mijn best. De ene keer heb ik er meer tijd voor dan de andere keer. Deze was aan mijn aandacht ontsnapt en sindsdien zet ik de releasedatum netjes in mijn agenda 😁

Trouwens, als een liedje af is, is het voor mijn gevoel ook klaar. Dan heb ik nooit zo de neiging om ze terug te luisteren. Streep eronder en weer door. Maar ze verschijnen altijd minstens 6 maanden later. Dan zijn ze vaak al uit mijn systeem.

Leuke track, het is een beetje klassiek in een melodic house jasje, strijkertjes en wat bombarioastische geluidjes erin en een lieflijk piano geluidje. Ik vind hem ook ietwat gladjes en voor mij te blij klinken, maar ik ben dan ook meer een melodramatisch typje. doet niks af aan de kwaliteit. Gefeliciteerd met je release!

Maar ik ben dan ook meer een melodramatisch typje.
Ik heb je set op Soundcloud nu al minstens 6 keer beluisterd en ik snap precies wat je bedoelt 😀 Dat is ook heerlijk. Deze is melodieus en uplifting. Ik maak nu ook meer donkere en minimale tracks en vind de variatie leuk.

Kwaliteit is top.Maar je weet, muziek maakt de hit!

Gaat heel goed zo! Leuke tracks, hopelijk trekken ze meer en meer publiek.

Gaat heel goed zo! Leuke tracks, hopelijk trekken ze meer en meer publiek.
Het loopt heel leuk ja. En ik word ook langzaam wat bekender.

Er is een bekende DJ in het genre die mijn muziek nog niet gedraaid heeft. Gisteren schreef ik op mijn dromenlijstje: "DJ X draait mijn track." Om mijn wens kracht bij te zetten complimenteerde ik hem op YouTube met zijn laatste set. Die ook echt steengoed is.

Vanochtend reageerde hij dat hij mijn laatste track tof vindt en hem binnenkort gaat draaien. Dat zijn echt leuke en stimulerende momenten 👍 En zo heb ik nog wel meer dromen, die ik - hopelijk - waar ga maken.

Waarom ga je niet DJ'en?
Als het gaat lopen kan dit uiteindelijk in goed betaalde boekingen omzetten.

Nou ja is natuurlijk wel pittig met een gezin.

Waarom ga je niet DJ'en?
Als het gaat lopen kan dit uiteindelijk in goed betaalde boekingen omzetten.
Dan wordt het waarschijnlijk live optreden, net als Ben Böhmer.

Ik zag gisteren het toerschema van een Franse artiest op Instagram, van vlak voor de crisis. Daar stond voor 1 maand: Frankrijk, Duitsland, Italië en 2 keer India.

Mijn eerste reactie was: gaaf! Maar mijn tweede: hmmmm. In mijn eentje lijkt het me sowieso niet echt leuk, mocht het ooit zover komen. Maar optreden wil ik zeker doen. Eerst maar eens lekker in Nederland en kijken of dat aanslaat 😀

Back