Ik kom er net achter dat er vandaag 2 nieuwe tracks van me uitgekomen zijn. Oeps
Je kunt ze beluisteren via o.a. Spotify en Beatport en ze staan ook op YouTube.
En ik ben ook te horen als openingstrack in een show op DI.FM. Vroeger luisterde ik dat elke dag, dus erg leuk.
Gek hoe het kan gaan met muziek. Een paar jaar geleden was ik er wel zo'n beetje klaar mee en kwam ik niet verder. Nu heb ik mijn stijl helemaal gevonden en heb ik er waanzinnig veel lol in. Muziek uitbrengen draagt daar zeker aan bij.
www.di.fm
En ik ben ook te horen als openingstrack in een show op DI.FM. Vroeger luisterde ik dat elke dag, dus erg leuk.
Gek hoe het kan gaan met muziek. Een paar jaar geleden was ik er wel zo'n beetje klaar mee en kwam ik niet verder. Nu heb ik mijn stijl helemaal gevonden en heb ik er waanzinnig veel lol in. Muziek uitbrengen draagt daar zeker aan bij.
Analog Conspiracy - #053 with Division One
Analog Conspiracy is a show hosted by Adam Weiss aka Division One, producer from Poland, fascinated by deep and dark progressive sounds. His show will take you on a journey through pure progressive vibes and unique emotional sounds. Be prepared for an exciting musical trip. Facebook ...
Laatst gewijzigd: