H Hover - Lid sinds 16 Maart 2002 Berichten 3.969 Locatie Sint-Niklaas 11 april 2021 #21 Bij het kiezen van "markeer alle forums als gelezen" is er nog een stukje tekst dat (nog) niet vertaald is.
Bij het kiezen van "markeer alle forums als gelezen" is er nog een stukje tekst dat (nog) niet vertaald is.
Dr van Lansberg Gepokt en gemazeld Lid sinds 18 februari 2011 Berichten 11.029 Locatie Amsterdam 11 april 2021 #22 Aangepast. En dank!
D demian Ojee Lid sinds 20 januari 2003 Berichten 17.889 21 november 2021 #23 Hier staat alles nog in het engels.. Default Web Site Page
C ChitJyoti Harbert Lid sinds 14 oktober 2014 Berichten 103 Locatie Amsterdam Noord 21 november 2021 #24 Voordat ik hier een reactie wil intikken, verschijnt er 'Type een antwoord' in plaats van het correcte 'Typ een antwoord.' :-)
Voordat ik hier een reactie wil intikken, verschijnt er 'Type een antwoord' in plaats van het correcte 'Typ een antwoord.' :-)
Dr van Lansberg Gepokt en gemazeld Lid sinds 18 februari 2011 Berichten 11.029 Locatie Amsterdam 21 november 2021 #25 demian schreef: Hier staat alles nog in het engels.. Default Web Site Page Zie meer... ChitJyoti schreef: Voordat ik hier een reactie wil intikken, verschijnt er 'Type een antwoord' in plaats van het correcte 'Typ een antwoord.' :-) Zie meer... Dank heren. De eerste is geen onderdeel van de forumsoftware. De tweede heb ik aangepast.
demian schreef: Hier staat alles nog in het engels.. Default Web Site Page Zie meer... ChitJyoti schreef: Voordat ik hier een reactie wil intikken, verschijnt er 'Type een antwoord' in plaats van het correcte 'Typ een antwoord.' :-) Zie meer... Dank heren. De eerste is geen onderdeel van de forumsoftware. De tweede heb ik aangepast.