jikbeh
Stamgast
Volgensmij loopt cubase nu op rosetta? En hoe zit het de performance. Kan ik al die plugins laten lopen? Of moet ik wachten tot Apple met een pro versie komt met en betere cpu en meer ram?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heel gemakkelijk.Ga naar YT en typ in de zoek:"Mac mini and daws"(of iets in die aard)en voila,keus genoeg om een gedacht te hebben.Eind conclusie; geen probleem.Ja dat geduld snap ik. Vooral met Akai. Wat een slechte service. Maargoed eh. Is een mac mini genoeg?
Dus eh kan ik een mac mini gebruiken voor cubase, plugins, etc... Zijn er mensen die ervaring hier mee hebben? Thanks voor de antwoorden!
Zullen er niet veel zijn op het moment.Ikzelf heb de zwaarste intel processor nog op een Mac mini.En ondervind geen hinder met mijn daw Logic Pro maar dat is wel specifiek ontworpen om op een Mac te draaien.Haha. Thanks he. Is nou niet zo dat ik dat niet heb gedaan. Maar eh ik juist ervaringen van anderen horen hier. Dank voor het antwoord.