• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Minikorg 700s

Prijs
750 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

fenderbender

Dave, The turntable slave
ha grappig. mn laatste post op dit forum was van 2008. Moet een Synth verkopen en een vriend attendeerde me weer op deze site. #memories <3

De Minikorg 700s dus. Heerlijke smooth analoge synth met onorthodoxe besturing. Nog gebruikt op de legendarische synthforum monosynth adventures CD (heeft iemand deze nog?).

Als nieuw? Natuurlijk niet. Het is een synth van 46 jaar oud. Maar alle toetsen doen het en op 1 of 2 krakerige knoppen na Is ie sonisch in uitstekende staat. Laatst nog professioneel na laten kijken en de zijpanelen laten vervangen.

Ik zie de prijzen werkelijk alle kanten op vliegen dus ik noem maar een bedrag. Mocht ik er heel hard naast zitten dan hoor ik dat graag.

Attachments

• $_84.jpg
    $_84.jpg
    32,2 KB · Bekeken: 212
  • $_84-3.JPG
    $_84-3.JPG
    30,1 KB · Bekeken: 187
  • $_84-2.JPG
    $_84-2.JPG
    33,8 KB · Bekeken: 187
Back