mLFO met een iPad misschien een optie?
Download mLFO by Axart Labs OU on the App Store. See screenshots, ratings and reviews, user tips, and more apps like mLFO.
apps.apple.com
Je kan ook een Axoloti proberen te scoren.
Anders een Arduino project.
Of een Android mobiel met Lemur erop.
Ja, zeker een opties. Heb ik idd bekeken. (de iPad opties dan)
Of iets van een midihub.
Ik zoek (dat is een groot woord hoor, ben gewoon benieuwd of ze er zijn) een kastje die dit kan zonder dat ik betaalde apps, interfaces, tablets, etc. nodig heb.
Een tablet is toch weer veel uitzoekwerk en meer apps die samen moeten werken, met de bijbehorende frustratie en 'lock in' in een ecosysteem.
Nu hoort dat uitzoeken er soms bij, maar ik bewaar apps en software wel voor de DAW. Want die heb ik ook nog en die kan 'alles' wat ik kan bedenken.
Dus dat is het mij niet waard. Ik kan best veel in m'n hardware setup, maar soms wil je net even wat meer.
En m'n setup is zo ingericht dat alles 'klaar' staat. Apparaten aan en gaan.
Dat past goed bij m'n beperkte vrije tijd en waar ik lol aan beleef.
Alles wat uitzoekwerk betreft, of aangesloten moet worden is frictie en dat zorgt voor minder effectieve tijd om te jammen.
Dus tenzij het echt nodig is, wil ik dat vermijden.
Zo zit ik iig momenteel in de wedstrijd, dus dat betekent geen tabletcetera voor mij.
Hoe gaaf en flexibel die ook kunnen zijn.
Wat ik voor mij zag, is een kastje wat een aantal LFO's heeft die flexibel ingezet kunnen worden om midi CC's uit te sturen.
Nou ja, zo iets dan.