cirkelzaag
uw advertentie hier?
dude, ik heb 500 wallets laten drukken +/-190.- euro. dan ga je toch niet zelf zitten knutselen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door cirkelzaag
dude, ik heb 500 wallets laten drukken +/-190.- euro. dan ga je toch niet zelf zitten knutselen?
Origineel geplaatst door Burp
yep, leg ff uit! wat wallets zijn en waar enzo.
NB in sommige gevallen is 500 exemplaren erg veel en is knutselen voor 30 ex. leuker (handwerk heeft nog altijd z'n charme vindik), maar dat terzijde.
Origineel geplaatst door cirkelzaag
wallets zijn van die kartonnen hoesjes voor een cd. vaak gebruikt voor singletjes.ziet er prima uit voor weinig geld. je kunt dan toch nog knutselen (maar dan wel digitaal) als je een beetje handig bent met photoshop. stuur je bestandje door naar de drukker en binnen twee weken staat de postbode met je "flashy" wallets op de stoep.
bijna elke drukkerij maakt wallets.
check bijv:
http://www.cdhoes.be/drukwerk.htm
en dan in het menu kun je een wallet .pdf downloaden(ook handig voor als je de maten wil weten mocht je toch aan handenarbeid gaan doen.)
maar in nederland zijn er genoeg, raadpleeg google maar en zoek de goedkoopste uit, want 't kost tegenwoordig relatief weinig omdat ze geen litho's meer hoeven te maken maar direct kunnen printen. dan kun je er vaak ook maar 30 laten drukken.
Ik heb mijn wallet erg eenvoudig gehouden (alleen een afbeelding en m'n artiesten naam) zodat ik ze voor alle doeleinden kan gebruiken en dan gaan die 500 wel op.
simpel maar erg mooi hoor(ze glimmen zelfs). als je met een dope ontwerp aan komt zien ze er vaak beter uit dan wat je in de cd-winkel ziet. ik vind een wallet sowieso professioneler overkomen dan een of andere doosje met boekje. en 't is ook nog eens lichter dus je kunt met een rugzak vol cd-tjes gaan pluggen.Origineel geplaatst door koediman
cirkelzaag; bedankt voor de tip... die wallets zien er wel erg simpel uit, maar daardoor natuurlijk wel betaalbaar.