Studio Electronics brengt de SE-3X uit

De nieuwe synth van Studio Electronics is een vervolmaking van hun SE minimoog "clone" lijn.

De SE-3x heeft 3 oscillators een Moog, Arp 2600, Juno/Jupiter en een Oberheim filter ! is Parafoon en heeft 2 fuzz modes (70s & 90s).

De prijs is $2199 Dollar.

Lees meer:

Product pagina:

1622916049417.png
INFO bij SE op de site : SE-3X

Mijn Behringer Model D doet het ook goed. daar kun je echt een soort fretloze bas partijen op maken.
De OG zou nog dikker moeten zijn maar ik kan me dat moeilijk voorstellen omdat mijn speakers al klapperen.
Ligt aan je speakers. Als je het goed doet met een orichineele Minimoog en flinke speakers dan klapperen je dakpannen. :P

ik was net gas aan t ontwikkelen voor de se-3x tot ik dit las. ik vond de bottom end van de voyager helemaal niet zo strak, eerder erg blubberig. de sub37, die is tering strak wat mij betreft, strakste moog die ik ooit gehoord heb. 3k is wel stevig, maar als die filters allemaal echt zo lekker zijn heb je ook wel heel veel synth
-> hier een paar demo's die je misschien over de streep kunnen trekken @fjoesz

ik heb er even mee gespeeld op superbooth
voor wat ik kon horen klonk het dik in orde
heb wel mn zinnen op andere dingen gezet

Een abonnee van mijn YouTube-kanaal vroeg wat de verschillen waren tussen de envelopes en of je er plucks mee kon maken. Hier is een korte video met wat Sinevibes-effecten eroverheen. Alles is gesequenced en opgenomen in Bitwig Studio:

Wow prachtig! Thanks voor het delen!

Back