HELP! EDM Muziek (stijl) gezocht (voor mijn sax jams)

Ja, begrijp ik.

Ja, dat kan YT goed.

Als ik zelf een track heb waar wat sax bij kan (nog niks concreet hoor), is dat dan een optie?

Hehe.. ja.. ben best wel verwend door alle muziek die YT me laat luisteren.. er is zoveel aanbod. Alles is goed.. Die Spring Embers zit nu ff in mijn kop.. maar het zou ook kunnen dat het bij een paar leuke momenten blijft (in de vorm van takes).. en dat het niet uitgroeit tot 'iets' ;) Ik heb inmiddels zoveel tracks waar ik ooit wat op geprobeerd heb.. beter beloof ik dus niets.. maar je mag me altijd iets sturen.. :D

Hola.

Kan je ook stems gebruiken als je iets leuks vind

Groeten van Ansdreos.

@andreos Ik weet niet of ik je goed begrijp.. maar ik kom de tracks die ik gebruik om op te saxen tegen op YT. Als iets online staat en je kan er naar luisteren mag je er volgens mij alles mee doen.. behalve uitbrengen. Als je er stems van gebruikt in je eigen opname ben je volgens mij aan het remixen. Dat mag maar je kunt het niet zonder toestemming van de maker uitbrengen denk ik.

@andreos Ik weet niet of ik je goed begrijp.. maar ik kom de tracks die ik gebruik om op te saxen tegen op YT. Als iets online staat en je kan er naar luisteren mag je er volgens mij alles mee doen.. behalve uitbrengen. Als je er stems van gebruikt in je eigen opname ben je volgens mij aan het remixen. Dat mag maar je kunt het niet zonder toestemming van de maker uitbrengen denk ik.
Nee je hebt gelijk.
Als je dus optreed
Mag dat niet.
Maar wie controleerd dat voor een keer.
Groeten van andreos.

Wat een rare vraag in mijn 'Help ik zoek muziek' topic, Andreos. Kun je hier niet beter een apart topic voor openen??

Voor zover ik weet moet je boven een bepaalde grens aan gage Buma rechten afdragen. Niet dat iemand dat ooit controleert idd.
Er zijn tal van bands / muzikanten die muziek van anderen spelen en niets hoeven af te dragen omdat ze net onder die grens zitten... De zaalhouder draagt (ook) Buma rechten af (in Nederland tenminste).. ik weet niet hoe dat is als je in Europapa woont. :D

Laatst gewijzigd:
Back