Interesse voor GTA?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ik heb een vraagje?

Is het interessant om een GTA thread te beginnen?

GTA is een Good Trader Alert.

Ik stel me dit zo voor:
Een thread waar alleen posts in komen die door een moderator goedgekeurd zijn (om zo beledigingen te verkomen). De posts gaan over een deal met iemand van het forum wat relax of juist a-relax was.

Wat vinden we hiervan?

Durf je hier nog wel te komen als je een medeforummer oplicht? Ik heb zaken gedaan met Twin en ben wat dat betreft wel tevreden. Gewoon je afspraken nakomen. :)

Ik weet wel dat niemand elkaar hier zit te fucken, maar dat is voor nieuwkomers wel interessant om te weten toch...

Ik vind dat je alleen als een deal helemaal niet goed afgehandeld wordt namen erbij moet zetten. Ik heb een sampler gekocht van een forumlid waar een aantal sampleCD's bij waren beloofd. 1 week voor aankoop bleek het om kopietjes te gaan. Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen (deel origineel en deel kopietjes, maar meer CD's) maar dat is niet iets wat je wilt spuien volgens mij.

Dat Leo bonafide is kan iedere newbie in de search vinden...

Ik ben meer voor een bad trader allert. Maar het probleem is dat er soms (niet altijd dus) twee kanten aan een verhaal zitten.

zelf denk ik dat het zichzelf wel oplost..als iemand zich verneukt voelt wordt het vanzelf wel gepost, en kan de ander ook reageren...dan mogen de mod's de boel lekker beschaafd proberen te houden....

Dat dacht ik ook.

Nee maar dit is niks omdat je heel snel een vooroordeel kunt vellen. Op die wijze krijg je onnodige bemoeienis.

Ik heb dus een sitatie gehad dat ik dacht dat ik geflesd was. Maar vanwege onmacht duurde dit wat lang van de tegenpatrij. Maar ik was ondertussen wel in staat om iets te berichten.

Dat had dan nadelig uitgepakt.
Ik denk wel dat bij een gefukte actie iemand mag waarschuwwen als een persoon weeer iets koopt of aanbied.
Dat zorgt ervoor dat men even nadenkt alvorens aankoop.

Okee. Zijn goede argumenten. Geen GTA dan. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back