Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Net als die update toen je met de Force projecten van MPC kon openen: basic midi informatie als midi outputs werden niet overgebracht. 2 minuten had ik de beta, nu terug naar 2.15.De public beta release MPC 3 firmware is uitgesteld.
Er zijn problemen met het aansturen van externe midi devices.

Voor mij zijn de plugins niet extra. Zitten al standaard in mijn MPC key 61Een nieuwe firmware upgrade voor de Akai MPC met wat extra plugins!
Ja die heb ik er al opMPC 3.0 beta heeft een update gekregen
Dat had ik allemaal al uitgebreid geprobeerd voordat ik contact zocht. Na opnieuw te hebben gemeld dat ik mijn pc al had herstart en andere kabels heb geprobeerd, weer een week niets gehoord en uiteindelijk een mail gekregen van een 'level2' support medewerker, met exact dezelfde tips en adviezen, alleen op een andere manier verwoord. Opnieuw gereageerd dat ik dat al geprobeerd heb en dat ik van hen wel eens wil horen of bij hun de Force wel wordt herkend als audio device, met firmware 3.3.Hier idem,, het opstarten duurt wat langer dan bij 2.15, en sporadisch ook dat deze niet voorbij het startup scherm komt. Verholpen door de aan/uit knop ingedrukt houden, of wat bruter door de voeding te ontkoppelen , en dan prutteld ie der wel doorheen (op de mpc one)Ja die heb ik er al op
Ik heb de mpc pas kort en begin me zorgen te maken of mijn apparaat wel okee is.... gisteren bleef hij bij het opstarten ook al hangen...![]()
Voor je het weet zitten wel op 4.0 voordat hij de status 'stable release' krijgt.Er is weer een update van de MPC 3.4 beta firmware.
Net ge-update, maar kan nergens vinden wat er deze keer veranderd cq verbeterd is