Elke dag nieuwe CausaliDox release in augustus en september

scarum

Ouwe rot
In de maanden augustus en september release ik elke dag een CausaliDox track op alle streaming platformen, 45 tracks in totaal.
De afgelopen week zijn er al 7 tracks uitgebracht, zie hieronder. Er volgen er nog 38.

De tracks zijn geselecteerde werken uit 2019 en variƫren in stijl. Voor veel tracks is er ook een video, deze zijn hier terug te vinden.

Luister naar CausaliDox op Spotify: https://sptfy.com/CausaliDox

ik heb zo maar de 2e gepakt:

CausaliDox - Der Rausch

Als ik je een tip mag geven: mute al je drum/percussie-sporen, want halverwege lijkt het alsof ik 2 tracks door elkaar heen hoor.
Beter alleen synthjes en melodietjes enzo door elkaar laten bewegen, dat werkt prima

ik heb zo maar de 2e gepakt:

CausaliDox - Der Rausch

Als ik je een tip mag geven: mute al je drum/percussie-sporen, want halverwege lijkt het alsof ik 2 tracks door elkaar heen hoor.
Beter alleen synthjes en melodietjes enzo door elkaar laten bewegen, dat werkt prim
:dubbel:
Ik snap dat het je smaak niet is, maar dit is opzettelijk zo gedaan. ;)

Valt me op dat alle tracks bij Spotify onder albums staat en niet singles. Is dat met opzet ?
Zitten aardige tracks bij !

Valt me op dat alle tracks bij Spotify onder albums staat en niet singles. Is dat met opzet ?
Zitten aardige tracks bij !
Vreemd, bij mij staan ze wel allemaal als singles? Ik gebruik Spotify zelf niet, dus ik weet niet of het in de app bijv. anders is?
Thanks voor het luisteren! = )
1629295897745.png

Back