Trackers

ondertussen is renoise 1.1 uitgekomen! deze versie schijnt betere support te hebben voor VST/I en een tiental nieuwe interne dsp's

Origineel geplaatst door Almeros
Die Ztracker lijkt wel wat op DIGItracker ;)

Aaargghhh!

Toch nit weer een format die niemand anders kan lezen? (Ben begonnen met MultiTracker, MTM modules dus. Toen er werd gestopt met de ontwikkeling van multitracker kon ik dus fijn opzoek naar een tracker die MTM kon inlezen, dezelfde of meer features had, en ook een interface die werkbaar was. (Screamtracker en FastTracker vielen dus af). Na lekker op DigiTrakker te zijn ingesteld stopten de makers daar óók mee! :( . Tot op heden heb ik geen tracker gevonden waarmee ik kan wat ik wil. Dat is: Midi kunnen tracken in plaats van samples die in het geheugen van de tracker staan, Live mogelijkheden, en (slave)sync aan een tweede (hardware)sequencer.

Muzys kwam in de buurt, maar de demoversie daarvan zegt al na 1 minuutje gebruik :doei:

er is ook nog een andere tracker met midi: MED soundstudio

www.octamed.co.uk

ik heb 'm wel 4 keer geprobeerd ofzo, telkens d8 ik.. laat ik het nog een kasn geven... maar ik vond 't 4 keer niets.... maar misschien iemand anders wel ;)

Back