• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht SCI Six-Trak en Kawai XD-5 drumcomputer

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Kobboi

Ouwe rot
Het is een beetje met pijn in het hart maar ik merk dat ik 'm toch echt te weinig gebruik, dus dan er beter iemand anders plezier aan beleven. Te koop dus voor 750 euro, een SCI Six-trak, is anderhalf jaar gelden nog helemaal gereviseerd door marcmarc in Amsterdam, werkt helemaal goed. Soms moet je de druktoetsen voor het display twee keer intoetsen maar dat is een bekend euvel bij deze synth. De synth heeft Amerikaanse voeding en plug maar komt met een converter. Liefst afhalen in Amsterdam want het ding weegt pokkeveel. Als toch verzonden is kostprijs en risico voor koper.

Daarnaast heb ik ook een Kawai XD-5 te koop. De drum versie van de K4. Heel uitgebreide edit mogelijkheden. Erg goed voor electro en industrial en ook Cameo-achtige 80's funk. Komt met een OC-16 geheugen kaart die ook gebruikt kan worden voor de K4 en op zich ook al veelgezocht is. De OC-16 werkt op een batterij en om het contact te garanderen hou je er best een wasknijper op. Het ziet er ietwat lullig uit maar werken doet het wel. Prijs voor XD-5 + OC-16: 250 euro. Kan makkelijker verzonden wordt.

Attachments

• IMG_8804.jpeg
    IMG_8804.jpeg
    220,1 KB · Bekeken: 310
  • IMG_8802.jpeg
    IMG_8802.jpeg
    130,9 KB · Bekeken: 302
  • IMG_8807.jpeg
    IMG_8807.jpeg
    212,1 KB · Bekeken: 295
  • IMG_8811.jpeg
    IMG_8811.jpeg