Aceeeeed!

Allereerst, respect voor het posten -beste stuurlui, moet zelf ook weer eens wat posten- maar ik trek dit soort Acid niet meer.. misschien is het vergelijkbaar met: Het Racen op een circuit is supervet, als je het zelf mag doen, niet als je er naast zit of op afstand er naar mag kijken.

Acid maken, vind ik dan weer wel heerlijk om te doen van tijd tot tijd :) maar moet er stamp-bui voor hebben

Ik hou op zich wel van deze stijl maar de mix was een beetje gaar. Er zit een irritante tik in de kick maar geen laag, die synth tom heeft weer te veel laag. De 303 zit er ook niet goed in. Wel wat goede ideeën hoor, maar niet meer dan een jammetje op zondag.

klopt, exact dat. kick heeft trouwens zat laag, (808 sub kick) maar moet je set wel kunnen weergeven.

Ik had EarPods in, op zich een prima referentie voor mij maar 0 sublaag natuurlijk. Ik denk wel dat de kick gewoon geen balans heeft los van mijn afluistersysteem, wellicht heb je in je ruimte ergens last van wat bijvoorbeeld de 303 meer naar voren haalt in de mix dan hij werkelijk zit en je geneigd bent iets meer lager mid uit de kick te halen? Ik zou deze track iets beter gemixt zeker wel kunnen waarderen. Met name die toms. Lekker goor.

Back