MeneerJansen
Ouwe rot
Documentaire van maar liefst 50 minuten over String Synths door Syntaur. Zie:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor zover ik weet gebruikte J. M. Jarre op Oxygen een Eminent. Hij was gek van dat string geluid toen de Solina nog niet bestond en is er niet toe gekomen om de kleine Solina te kopen als vervanger van het Eminent bakbeest. Iemand hier op het forum heeft 'm nog voor Jarre gerepareerd recent. Ik dacht zalfs dat Jarre een stuk van die Eminent af had laten zagen om 'm makkelijker te kunnen vervoeren. Nu ik dat laatste zo opschrijf lijkt me dat sterk, maar ik dacht het gezien te hebben op een YT filmpje.Erg strak gemaakt zeg, voor een youtuber. Zit goed in elkaar. Erg leuk om te zien en horen.
Ik wist niet eens dat de Solina door Eminent werd gemaakt en dat Eminent een Nederlands bedrijf is.
Bedankt voor het delen.
Oiut Borreft. Wel wat anders dan kaas en Andrelon.Erg strak gemaakt zeg, voor een youtuber. Zit goed in elkaar. Erg leuk om te zien en horen.
Ik wist niet eens dat de Solina door Eminent werd gemaakt en dat Eminent een Nederlands bedrijf is.
Bedankt voor het delen.

En we hebben een plugin ! Die heb ik gehad, klonk inderdaad prachtig. Had ik misschien niet weg moeten doen, zeker als je ziet wat de prijzen inmiddels gedaan hebben...Van alle string-machines springt deze er echt uit: de Crumar Performer
Wat klinkt deze mooi!En we hebben een plugin !
![]()
Ik heb trouwens ook een Roland rs505 gehad, maar de Performer vond ik leuker.