Waldorf Omega voice-uitbreidingskaart voor MicroQ.

Status
Please reply by conversation.
Wooops... da's een aardig exotisch item om te vinden. Onlangs nog eentje op Reverb.com aan een zieke prijs.
Maar wel verkocht intussen. Ik veronderstel dat je een µQ hebt die je wil uitbreiden, of is het een Omega waar de voice card uit gesloopt is ? Anders kan je beter je µQ verkopen en op zoek gaan naar een Omega versie. Maar die prijzen zijn abnormaal hoog en dan kan je beter naar een Q-Rack uitkijken. De klank van de grote Q is net ff iets anders dan de µQ... Succes met de zoektocht !

Ik heb zowaar een originele expansie gevonden (voor een ziek bedrag inderdaad), maar 75 voices is wel echt mega tof! :) Ik had al een Q rack en heb een MicroQ Phoenix gekocht omdat deze inderdaad net anders klinkt... Ben wel echt een Waldorfgekkie aan het worden merk ik, is gewoon erg tof spul en klinkt fantastisch allemaal... :D

Ja idd, 75 voice kan wel tellen. Je kan er in elk geval moddervette layers mee maken. Dat doe ik ook met mijn Q en dan komen er erg bijzondere sounds uit. Ik heb voor de aardigheid een eigen gemaakte Q sound .mid file toegevoegd. Gebruik je M-wheel... enjoy!

Attachments

• CS90* sK3LeTvM.mid
    449 bytes · Bekeken: 133
Ja idd, 75 voice kan wel tellen. Je kan er in elk geval moddervette layers mee maken. Dat doe ik ook met mijn Q en dan komen er erg bijzondere sounds uit. Ik heb voor de aardigheid een eigen gemaakte Q sound .mid file toegevoegd. Gebruik je M-wheel... enjoy!
Die ga ik van het weekend eens fijn inladen! :)) thx!

Status
Please reply by conversation.
Back