vinnieq
Lidl
Binnenkort ben je gepokt, gemazeld, en gecovidVroeg was ik een vintage lid op dit forum
nu staat er "Gepokt en gemazeld"
zie, het ene moment ben je vintage, het andere moment niet meer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Binnenkort ben je gepokt, gemazeld, en gecovidVroeg was ik een vintage lid op dit forum
Hoewel vandaag op 2dehands.be staat een A6 andromeda te koop voor 3500 euro, 'ik k'weet nie'vintage is gewoon een ander woord voor ouwe troep waar te veel geld voor word gevraagt.
Gepokt en gemazeld, betekent dat gewoon “rottend met schimmel?”Vroeg was ik een vintage lid op dit forum
Maar zonder gekheid.. echt fantastisch om te zien dat iemand er zo van geniet.. 

Dan was ik al op mijn 12e vintage zeker.Onder forumleden is de vraag. Ik ben al lang vintage.
Eens je stopt met je verjaardag vieren = vintage
Ik ben absoluut geen vintage fan, maar er zijn wel uitzonderingen op deze boutade. Ik heb er an sich geen problemen mee dat sommige stukken wegens zeer lage productie aantallen een behoorlijke verzamelwaarde hebben en bijgevolg ook pijlsnel in waarde zijn gestegen. Puur klankmatig gezien zijn daarvoor wel goede alternatieven verkrijgbaar. En er zijn ook voorbeelden die absoluut onterecht monsterprijzen hebben.vintage is gewoon een ander woord voor ouwe troep waar te veel geld voor word gevraagt.