Jamuari met onze jongste

Montfrooij

Gepokt en gemazeld
Normaliter wil onze jongste het liefste op de Subsequent 37 spelen, maar nu begon hij een ritme te programmeren op de 707.
Step voor step en wat pads afwisselen.
Ondertussen speelde ik wat op de S37 en Minitaur (dat werd ook midi opgenomen op de 707)
En daarna kwam gepingel op de Peak.
Totdat Eli zei : pap, neem je dit op?
Euh... Nee, maar dat kan wel.
Snel Reason aan en verder jammen.
Lekker man.
Het stelt niks voor, maar zoveel schik samen.

Haha.. ik heb met mijn meiden alles geprobeerd. Ik had de meeste gear toen ze klein waren in de opslag en geen studio meer. Maar wel af en toe een synth van zolder in de huiskamer. De MS-20 vonden ze nog wel interessant en rare liedjes maken met zelfopgenomen samples was ook leuk. Maar uiteindelijk sloeg het niet aan, zeker toen ze naar de middelbare school gingen. Toen werd ik een beetje het rare mannetje in huis, met mijn instrumentarium.

Nu met een zoontje van 3 maanden ruik ik nieuwe kansen voor de toekomst..

Haha.. ik heb met mijn meiden alles geprobeerd. Ik had de meeste gear toen ze klein waren in de opslag en geen studio meer. Maar wel af en toe een synth van zolder in de huiskamer. De MS-20 vonden ze nog wel interessant en rare liedjes maken met zelfopgenomen samples was ook leuk. Maar uiteindelijk sloeg het niet aan, zeker toen ze naar de middelbare school gingen. Toen werd ik een beetje het rare mannetje in huis, met mijn instrumentarium.

Nu met een zoontje van 3 maanden ruik ik nieuwe kansen voor de toekomst..
Hahaha, ja ach, de momenten samen zijn het mooist!

Back