2 korte MC-707 tips

Montfrooij

Gepokt en gemazeld
Soms leer je wat nieuws. Waarschijnlijk staat het wel in de handleiding, maar toen ik die doorlas betekende het allemaal nog niet zo veel voor mij.
I.i.g. hier mijn ontdekking van de dag EN een handige shortcut voor het snel(ler) opslaan van projecten.

Als Deluge gebruiker push+draai ik alles, maar de project save zonder confirmation kende ik nog niet. Thanks!

Als Deluge gebruiker push+draai ik alles, maar de project save zonder confirmation kende ik nog niet. Thanks!
Het beste wat me is overkomen na m'n korte Analog Heat 2 avontuur, is dat ik per ongeluk drukte en draaide vanavond.....
Nooit geweten :)

• Duimpje
Duimpjes: L56
Goede tips om de workflow te versnellen. Op de MC-101 heb je trouwens heel veel van dit soort knoppencombinaties, die je vanzelf van buiten leert naarmate je hem meer gebruikt.

Goede tips om de workflow te versnellen. Op de MC-101 heb je trouwens heel veel van dit soort knoppencombinaties, die je vanzelf van buiten leert naarmate je hem meer gebruikt.
Ja, gek genoeg worden ze maar weinig genoemd in de 'manual'. Terwijl juist dit toch de dingen zijn die het werken met deze machines makkelijk maken.

Back