De earste fryske rapper (Friese hip-hop)

Thanks!

Hoe bedoel je nu doorpakken? :)
Je geeft aan dat het lastig is om een track te volbrengen ( wat ik heel goed snap!)
doorpakken bedoel ik als meer tracks bouwen, en écht afmaken, en droppen.

Ik zie al meteen een (budget) video clip bij deze track, jou met klompen aan in een weiland.. ( lekkere cliché)
Gewoon gaan man, ik wil meer! haha

Trouwens, het wel of niet verstaanbaar kunnen zijn is helemaal niet (meer) relevant, je brengt een vibe. fuck ABN, heel tof!
kijk naar de rap scene nu en de mumble rap, die gasten gaan hard, of ze kunnen rappen? dat is een andere discussie. Het eind product vinden mensen (en de tijdgeest) vet.
Young thug, net weer ff opgezocht, ik versta geen drol van hem, maar zijn YouTube kanaal alleen al is meer dan 3 miljard keer bekeken. ( ook weer een andere discussie mainstream vs underground ect)

Ja en veel straattaal is ook onbegrijpelijk voor degenen die het niet spreken maar dat men zich afvraagt waar deze Friese rapper het over heeft beschouw ik als een pluspunt. Doch is dat in dit geval dus slechts de claim dat ik de eerste van de provincie ben die in het Fries begon te rappen met een paar voorbeelden.

Wat mainstream en underground betreft heb je daar als artiest slechts ten dele invloed op naar mijn mening. Alhoewel underground mij als liefhebber meer aanspreekt, zou ik natuurlijk graag een plaatje maken dat iedereen horen wil. Maar het wordt pas mainstream als dat plaatje ook daadwerkelijk door iedereen gedownload wordt. Zo niet, dan klinkt het misschien mainstream doch is het ondergronds.

Dank voor je reactie, ben aan het doorpakken as we speak. Nou, voor en nadat we speak eigenlijk! ;)

Ja en veel straattaal is ook onbegrijpelijk voor degenen die het niet spreken maar dat men zich afvraagt waar deze Friese rapper het over heeft beschouw ik als een pluspunt.
Mee eens, persoonlijk ga ik pas naar de tekst luisteren als ik de track leuk vindt.

Leuk dat je ermee verder gaat, ben heel benieuwd :okdan:

Back