In deze thread kunnen de ontwikkelingen van het creatieve proces van @Grumble en @Vlokie worden bijgehouden en gevolgd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In deze thread kunnen de ontwikkelingen van het creatieve proces van @Grumble en @Vlokie worden bijgehouden en gevolgd.
Verhuispremie gaat 'm niet worden, vrees ik...Misschien kan dat meegenomen worden met de volgende collab?

ik vind het ook erg leuk en juist doordat je allebei ook een wat andere smaak hebt doe je dingen die je anders misschien niet zou doen en je hebt toch een deadline ook dus je bent wel gericht bezig zo want ik ben idd ook zo iemand die anders lekker aan het pielen is en er maar weinig tracks uit m'n handen komen.
Na wat zoeken heb ik de Asio driver geïnstalleerd en dat loste mijn latency probleem op, dus het latency probleem lag tussen ontvangen van audio en dat weer uitsturen.
maar nu door die collab móét ik wel en krijg ik ook steeds meer Ableton (een btje) onder de knie.

om de één of andere reden wil mijn diy synthesizer daar niet mee werken en gaat over zijn nek.
Toen heb ik mijn cheap-ass usb-midi interface gepakt (7.5€ bij Alie) en dat gaat tadeloos.
Ja, dus misschien heeft het niet aan de Launchpad gelegen maar aan de combi Ableton aan/uit in combinatie met mijn modulaties.dus alsnog problemen?

Ach... als je Vlokie z'n muziek een beetje beluisterd hebt, moet het geen echte verrassing zijnDat was toch wel even schrikken om in het begin met zo'n hardcore kick geconfronteerd te worden.