Ode aan Wendy Carlos, Switched on Beethoven, Brandenburg Concerto No. 3 in G major

Hola Grumble,

Ik had iets groters verwacht:D en dat je ging uitpakken met stringpads
of iets dergelijks.
Dus nu is het saai he!

Groeten van Andreos:)

Prima vingeroefening , lijkt me nog een heel werk. Ik hoor zo snel geen velocity gebruik, is dat nog iets wat toegevoegd kan worden? Evenals wat spelen met het tempo. Het klinkt nu wat steriel, heeft ook zn charme maar is idd ook wat saai.

Ik houd van klassieke muziek maar dit is niet erg bijzonder.
Standaard midifile ervoor gebruikt?
Nog lange weg te gaan voor je op het niveau van Tomita zit.

Ik ben benieuwd hoeveel van zijn gear Tomita (die ik overigens zeeeer bewonder!) zelf ontworpen en gebouwd heeft…
Daar ligt mijn échte passie.

Die passie delen we Grumble :okdan:, zij het dat ikzelf uitsluitend softwarematig synthesizers ontwerp.
Tomita en Wendy waren zelf geen ontwerpers maar gebruikers/sounddesigners en waren in staat om daarmee fantastische composities te creëeren.
Uiteindelijk zijn het natuurlijk niet de instrumenten die de muziek maken.

Laatst gewijzigd:
Ik vind het wel wat hebben (de muziek) en super tof dat je jou eigen synth bouwt. is het naar een bestaand ontwerp?
Ik ontwerp mijn modules zoveel mogelijk zelf, maar natuurlijk maak ik gebruik van datasheets e.d. en soms wordt ik wat geholpen door andere ontwerpers als ik er zelf niet (meer) uitkom.
Een voorbeeld is de module YMF704 en de YMF262, daar heb ik hulp gehad van mensen van het forum van vogons.org
Van een enkele module heb ik de print van gekocht (b.v. van de Ornaments and Crime module) of maak ik gebruik van gekochte onderdelen zoals de module waar ik een Wav Trigger in heb verwerkt, of de module die ik 99 noem, daar zit een galm module in met 100 verschillende programma's die voor echo, nagalm etc zorgen.

20220503_152013.jpg

Laatst gewijzigd:
Back