Bedrog ontmaskerd ;-)

clintrubber

Ouwe rot
in de ban
36jzp5l99gz81.jpg

:D

HET MOET OOK NIET GEKKER WORDEN!!

Ik was op dat festival. Het was echt te belachelijk voor woorden. Op een gegeven moment was er iemand met een TR-808 met een hoog serienummer.
Om nog maar te zwijgen van al die verborgen effecten op de synths.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
en dan hebben ze nog niet de USB key met tracklist ontdekt....

Heb ik weken geleden al gelezen. De grootste onzin uiteraard want ieder danst op een pre recorded usb stick gemaakt door hun ghostproducer met boutique roland terwijl ze destijds het echte spul hadden staan.
En ik heb t gezien. Dus ik lul niet :)

Ok ok. Een beetje dan

Ik had dit stukje zo kunnen schrijven.

Wanneer je een keus kan maken, en dat kan.

Beetje een legbatterijei in een BIOorganic doos. Dat is een economisch delict met een geld boete in het begin. Wanneer ze zeggen wat er in zit MOET dat er in zitten.
EUROPA

Doet wat denken aan uit eten gan. Macaroni bestellen of lasagne. Tijdens het wachten telkens belletje vd microgolf horen, maar wel veel betalen voor je maaltijd achteraf. Was het lekker vragen ze dan. Hoeveel mensen zeggen nee.

Verander alle namen i n Moog en maak er too much harmonycs van en muddy low.

Ik was op dat festival. Het was echt te belachelijk voor woorden. Op een gegeven moment was er iemand met een TR-808 met een hoog serienummer.
Die heb ik gemist, ik was toen al naar huis. Ik kon die Jupiter 8 echt niet aanhoren. Hallo, 12 bit board...

Maar het gaat om zoveel meer dan de sound: de emotie, de draagkracht, de je-ne-sais-quoi, de mu, de feng shui van de muziek. Eigenlijk is de sound van geen enkel belang. Van mij hadden ze de instrumenten niet eens hoevel inschakelen. Als het maar de juiste waren.

;)

Maar het gaat om zoveel meer dan de sound: de emotie, de draagkracht, de je-ne-sais-quoi, de mu, de feng shui van de muziek. Eigenlijk is de sound van geen enkel belang. Van mij hadden ze de instrumenten niet eens hoevel inschakelen. Als het maar de juiste waren.

;)

Dat zou de crème van de schuimkraag van het pintje van de zalm zijn geweest.
Kijken naar die warme analoge kleuren van de juiste logo’s met de onvoorspelbare karakters van het ongrijpbare verschil tussen ‘echt’ en ‘beter’.
Geluid is dan maar verwarrend.
Ten diepste doet dat er veel minder toe dan we toe durven geven.
Ik merk op die momenten pas dat het merk merkwaardig veel meer waarde toevoegt dan als er verstorende factoren klinken.
Die leiden enkel af van dat wat leidend is voor de echte muziekbeleving.
Niet voor niets luidt het bekende zegende: horen is zilver, maar het juiste merk en type instrument is toch vele malen belangrijker!

Back