Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Oooh ja dat kan dacht ik ook met de Prophet 6 die heb ik ook.Dan snap ik de as1 koopsdrang. Ik vond m goed klinken, maar om de ob6 ervoor te hoiden als controller was zelfs voor klinkske er wat over![]()
Ik ben daar gelukkig nooit voor gevallen.VSTs hamsteren is de weg naar krankzinnigheid. De ene GAME CHANGER na de andere, de ene EQ of compressor is nog meer 'authentic', 'vintage' en 'analoog' dan de ander en het houdt niet op en BONUS BONUS weer sale actie. Beperk je tot een set winnaars ipv een berg middenmoters en negeer de hype.
En dat zeg ik niet als elitaire snob, maar als ervaringsdeskundige.

Voor mij dus niet.Paradoxaal.Hoe meer spullen je hebt,hoe minder muziek je maakt.
Ik heb nooit muziek gemaakt.Paradoxaal.Hoe meer spullen je hebt,hoe minder muziek je maakt.
Of badend in het zweet wakker worden omdat je droomt dat je een Timbre Wolf hebt gekocht.
Ik dacht eerst dat dit persiflage was.. maar ze zijn bloed serieus..
Denk dat ik nu echt oud aan het worden ben.De zilverrug van synthforum.Ik heb nooit muziek gemaakt.
Ook daar zijn instrumenten voor:Denk dat ik nu echt oud aan het worden ben.De zilverrug van synthforum.
Is niet zo. Ik koop enkel bij en heb de laatste jaren veel meer muziek gemaakt. Moet ook wel toegeven dat de helft van wat ik heb me onbekend is en 30 % in de kast zit.Paradoxaal.Hoe meer spullen je hebt,hoe minder muziek je maakt.