GAS Therapy: ga je koopverslaving te lijf :)

Hoeveel uitgepakt hier staat te slapen om misschien ooit eens te dienen… handvol poly’s en evenveel fx drumbakken mixers enz enz
En ineens ben je verzadigd.. Zelfde hier.. ik merkte ook dat de aankopen steeds kleiner werden.. Hahaha..
Ik heb een tijdje Fostex mixers verzameld.. 2 x 24 (+24 tape return kanalen) grote jongens.. Ik was er destijds helemaal happy mee.. ooit een Ableton project met 32 kanalen erop terug laten komen (via 4x Terratec EWS88).. wat losse fx erop gepatched.. Het nam mijn halve living in beslag.. :D Maar eettafel eruit, mixer voor in de plaats.. dat was best een goeie move eigenlijk... :) Maar alles alles geprobeerd.. en van geleerd. :)
Was net 4 dagen ziek, 4 dagen vergooid (vrije dagen)
Ja, dat is altijd balen.. had een tijdje terug Corona.. gelukkig geen klachten aan over gehouden, dus ik klaag verder niet. :)

elektron komt hier niet meer tenzij bezoek m meebrengt (dat mag)
Hehehe.. Ja, Eletron het moet je liggen. Ik heb er altijd wel snel 'n klik mee..

Kreeg vooral het idee dat Herr Pilz een beetje door z'n inspiratie heen is en z'n succesnummers hekauwt.

Misschien moet hij ook een racistische honkbalpet opzetten, feitenvrij gaan trollen over zaken die hem niet bevallen en vervolgens terechte critici daarop voor nazi's uitmaken onder het mom van 'satire, zwarte humor, overdrijvingen en ironie'. Heeft wonderen gedaan voor dat Noordse zonnetje in huis.

Ik ben niet slim genoeg om te begrijpen waar ik ergens zit met dat filmpje. Ik ga het ook niet proberen te begrijpen. Niet elke aflevering kan een winner zijn. Mensen rondom hun mening is enkel maar een mening denk ik sinds te kort. Ik wou dat ik dat inzicht 40 jaar geleden al had

Gelukkig is Florian nog altijd een positief en creatief iemand in plaats van zo'n zure zeikerd als die Espen Kraft. Ik vind dit soort afleveringen ook minder dan de gemiddelde Bad Gear aflevering, aan de andere kant produceert die vent nu inmiddels al jarenlang iedere week een video, vaak met 3 tracks erin van een instrument dat hij heeft moeten leren. Dat er dan af en toe een mindere aflevering tussen zit...

Gelukkig is Florian nog altijd een positief en creatief iemand in plaats van zo'n zure zeikerd als die Espen Kraft. Ik vind dit soort afleveringen ook minder dan de gemiddelde Bad Gear aflevering, aan de andere kant produceert die vent nu inmiddels al jarenlang iedere week een video, vaak met 3 tracks erin van een instrument dat hij heeft moeten leren. Dat er dan af en toe een mindere aflevering tussen zit...
idd.. als ik op iets zoek en er een videootje van hem is.. altijd weer amusant.. maar wel GAS bevorderend helaas.. :D

Ik vind het leuk dat hij probeert altijd het beste uit een stuk gear te halen, hoe crappy het ook is. In plaats van alleen maar te klagen over wat er allemaal mis mee is. Soms blijkt dat instrumenten met een slechte reputatie ineens toch een stuk meer in hun mars te hebben dan je in eerste instantie zou denken.

Ik vind het leuk dat hij probeert altijd het beste uit een stuk gear te halen, hoe crappy het ook is. In plaats van alleen maar te klagen over wat er allemaal mis mee is. Soms blijkt dat instrumenten met een slechte reputatie ineens toch een stuk meer in hun mars te hebben dan je in eerste instantie zou denken.
Ja, dat was een beetje wat ie eerst deed. Oud, verguisd spul een second glans geven.. maar ik zag em ook die Akai Sample reviewen.. (nog niet gekocht, maar GAS was aan enzo.. ;))

Laatst gewijzigd:
Ik koop nu veel minder, bijna niks meer. Ik merkte dat ik vooral plug-ins kocht. Ik heb mij afgemeld voor de nieuwsbrieven van Plugin Boutique, Plugin Alliance etc. dat scheelt heel veel impuls aankomen...voor mij dan :D

Mijn huidige digitale synthforum winkeltje heeft al 70,- binnengeharkt hoor..

Ik vind het idee van zn Iceberg video wel leuk, maar het werd me te confronterend 🫣

Je moet gewoon goed kunnen relativeren. Ik zeg altijd maar zo: beter aan plugins dan aan heroine.

Klopt! Beter regelmatig een lading synths verkopen aan oude mannen dan een lading jonge vrouwen uit oorlogsgebied.

Hier is de GAS behoorlijk op de rem gaan staan omdat ik écht geen plaats meer heb. Er is nog wel 1 synth (realistisch dan) die ik wil, maar ik kan hem nergens zetten en er is geen andere synth die ik ervoor weg wil doen.

Aan de plugins zal het niet zo gemakkelijk zijn om hulp te krijgen, aan de heroïne is dan wel in het voordeel.

Klopt! Beter regelmatig een lading synths verkopen aan oude mannen dan een lading jonge vrouwen uit oorlogsgebied.

Hier is de GAS behoorlijk op de rem gaan staan omdat ik écht geen plaats meer heb. Er is nog wel 1 synth (realistisch dan) die ik wil, maar ik kan hem nergens zetten en er is geen andere synth die ik ervoor weg wil doen.
Wel grappig dat die kawai korg excuzi ruil dan nog niet rond is. Karakter heet dat 😁

Misschien moet ik de zaak aantrekkelijker maken en er 2 lawaaiierige tienertrienen bij doen? Komen niet uit oorlogsgebied hoor, geen zorgen.

Geintje natuurlijk, ik heb helemaal geen 2 tieners in huis.

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

Laatst gewijzigd:
Back