GAS Therapy: ga je koopverslaving te lijf :)

392940613_343734374852157_6752366152234766176_n.jpg

Overigens vrijwel geen synth gezien. Kwam alleen in een park een gast tegen met een MicroKorg en een keyboardversterker. Best goed!
Iedereen die in staat is een Microkorg te bespelen verdient naar mijn mening respect. Ik word compleet gestoord van die zompige plastic toetsjes ;)

Om ff terug te komen op kerkorgels
Garritan Classic Pipe Organ kost $99,95
Klinkt echt wel goed.
En scheelt aardig wat gesjouw. :D

Ik heb het pittig, ik snap m’n vrij nieuwe MegaFM nog geen eens 50% en zit nu al weken weer naar andere synths kijken.
Ben wel al bijna 2 maanden gestopt met roken. Ik denk dat muziek apparatuur kopen te sociaal geaccepteerd is en daarom moeilijk om van af te komen

Ik heb het pittig, ik snap m’n vrij nieuwe MegaFM nog geen eens 50% en zit nu al weken weer naar andere synths kijken.
Ben wel al bijna 2 maanden gestopt met roken. Ik denk dat muziek apparatuur kopen te sociaal geaccepteerd is en daarom moeilijk om van af te komen
Ik kocht ooit de waldorf quantum als kadootje voor mezwlf omdat ik een half jaar gestopt was met roken...
De analog rytm na een jaar...
De opsix na anderhalf jaar...
Etc, etc...

Dat verdien je gewoon... stoppen met roken is geen kleinigheid. Lekker kopen

Ik ben inmiddels 2.5 jaar clean en heb net een push 3 gekocht 😅

ik heb hardware nodig ben ik achter.. heb vandaag twee beyond burgers zonder brood gegeten.. ging prima
Screenshot 2023-11-23 at 18.04.03.png

Ik kocht ooit de waldorf quantum als kadootje voor mezwlf omdat ik een half jaar gestopt was met roken...
De analog rytm na een jaar...
De opsix na anderhalf jaar...
Etc, etc...

Dat verdien je gewoon... stoppen met roken is geen kleinigheid. Lekker kopen

Ik ben inmiddels 2.5 jaar clean en heb net een push 3 gekocht 😅
Hmm…dan moet ik eerst maar eens beginnen met roken 🚬

zijn er nog tips om de GAS wat aan te zwengelen?
weinig koopdrift op t moment :(

Back