• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Physical Audio Dual Spring Reverb

Prijs
37 Euro
Conditie
Nieuw

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land
door een stomme fout, moet eens een komputerbril kopen, zeker voor mijn laptop... heb ik deze dubbel gekocht;

Physical Audio Dual Spring Reverb

best een bizondere spring reverb, volledige physical modelling... er is een demo...

vraagrpijs: 37 euro, goedkoper dan op de website, goedkoper dan op KVR...

EDIT: het is een redeem code, overigens, dus onmiddelik te registreren en te gebruiken.

ach, alle 3 voor €30, dan krijg je een erg bizondere spring reverb, de Tsar-1r, de kleine broer van de Tsar-1, en natuurlik de andere produkten uit de softube time & tone bundle, ook aardig, de Tube Delay, de mastering compressor, waarvan ik altijd de naam vergeet, de kleine versie... en een bizondere, en goede, EQ, met lifetime updates.....

Meldaproduction MFreeformAnalogEq
Softube Time & Tone Bundle
Physical Audio Dual Spring Reverb

€30
............................

Back