Installatiemanual GEM S3 Turbokit

etaoin

Brodgar Tech
Heb net een GEM S3 gekocht ter vervanging van mijn S2 Turbo. Bij de S3 zit een Turbokit ('nieuw' in doos), maar daar bleek bij afhalen geen installatiehandleiding bij te zitten :(

Dus... heeft iemand die installatiehandleiding toevallig nog liggen om een scan/kopie van te maken?

Ik dacht in eerste instantie de installatie van het turbo-board in mijn oude S2 te kunnen kopieren,
maar het main board blijkt niet 100% hetzelfde als dat wat in de S3 zit. En ik heb meer onderdelen
in de kit dan ik terug kan vinden in de kit die in de S2 zit...

Oja, als ie erin zit heb daarna te koop een GEM S2 Turbo (61 halfgewogen toetsen, poly-aftertouch en programmeerbare faders en knoppen; sowieso lekker als master dus, nog afgezien van de synth-opties die erin zitten).

Louis

Even dit omhoog schoppen. Ik werd begin deze maand benaderd door iemand die de installatiehandleiding had en die wel een kopie kon maken. Of ik die wilde hebben. Uiteraard! Dus gelijk teruggemaild. Kreeg alleen gister mail dat hij afgelopen weekend verkocht is en dat ik net een dag te laat was met reageren. Hoe 8 september net te laat is als hij 25 september verkocht is, dat snap ik niet helemaal, maar goed.

Wat ik me nu afvraag is of die S3 Turbo toevallig aan iemand hier op het forum verkocht is?

De persoon die je benaderd had was ik.
Je mailtje van 8 september heb ik nooit ontvangen en dat spijt me heel erg.
Je tweede mailtje kreeg ik dus wel binnen en je was werkelijk net een dag te laat.
Ik kan je melden dat mijn S3 turbo verkocht is aan een niet forum lid.
Ik heb via mail contact opgenomen met de koper om alsnog te proberen of hij dan een kopie kan maken van die installatiehandleiding.
Ik heb helaas nog geen reactie van hem gehad.

Sorry Etaoin, ik doe m'n best voor je...

Back