Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Thanks! Ik zat enorm te kloten met die stab, heb er al een high pass opgegooid, maar de baslijn prikt er nog steeds niet helemaal lekker tussendoor, idd.lekker hoor! de dubstab klinkt hier wel iets te vol in het laag, dit kan misschien iets resonanter om de bas er iets beter uit te laten komen.
En de RY30 klinkt prima zo, als ik dat hoor vraag ik me altijd af waarom ik die van mij niet meer gebruik![]()
Dank! En heb je helemaal gelijk in! Had de dry/wet en feedback op de Tyhon delay wat meer kunnen gebruiken, het is vrij statisch. Zie hier ook het nadeel van een beperkte set up zonder een DAW te gebruiken. Send/return op de Zoom R16 is niet te doen, moet je met een wieltje gaan scrollen om iets naar de reverb/delay te sturen. Verschillende delays tegelijk gebruiken vind ik nog best lastig, snel maar eens meer mee kloten.Mooie soundscapes en de dub-tech sound zit er goed in alleen:
veeeeeeeel meeeeeeer lange diepe reverbs en delays!!! het mag er in verdrinken met dub-techno
en natuurlijk zo'n machine zoem ruis grit op de achtergrond
Verschillende delays tegelijk gebruiken vind ik nog best lastig, snel maar eens meer mee kloten.
Thx! En hah, da's niet met opzet, maar ik merk wel wat je bedoelt. Wel vreemd, voor zoveer ik weet heb ik die zelfs nog handmatig gestepsequenced.ja lekker opzet, alleen het lage stab chordje zit er iedere net naast qua timing. haakt een beetje. Misschien met opzet, maar stoort IMHO.