Dorian Urac
Aaaaaarrghhhhh!!!
Weet iemand hoe ik aan een goeie 31 bands graphic equalizer vst voor mac kan komen? De Anwidasoft vst doet het kennelijk niet in mijn DAW en de rest is allemaal free stuff voor windows. Google searches leveren ook al niets op, dus wellicht een gaatje in de markt? Maar wie weet bestaat er ergens op een obscuur plekje zoiets?
Begin van deze eeuw werkte ik nog met hardware en dan maakte zo’n 31 bands equalizer alles eenvoudig schoner, dieper, sprankelender en met meer definitie. (Sowieso een aanrader voor wie zelf mixt en mastered.) Die werkwijze wil ik terug, maar dan in de box. Hoeft niet free te zijn, wil er graag voor betalen. 30 banden mag ook
Mijn alternatief voor nu is Fabfilter EQ3: met een preset van 24 vaste banden (= de max) op 1/3de akkoord per band, en een Q van 5, en dan enkel met de gain schuiven. Maar je raakt snel iets aan en optisch zie ik toch liever schuifjes in dit geval.
Begin van deze eeuw werkte ik nog met hardware en dan maakte zo’n 31 bands equalizer alles eenvoudig schoner, dieper, sprankelender en met meer definitie. (Sowieso een aanrader voor wie zelf mixt en mastered.) Die werkwijze wil ik terug, maar dan in de box. Hoeft niet free te zijn, wil er graag voor betalen. 30 banden mag ook

Mijn alternatief voor nu is Fabfilter EQ3: met een preset van 24 vaste banden (= de max) op 1/3de akkoord per band, en een Q van 5, en dan enkel met de gain schuiven. Maar je raakt snel iets aan en optisch zie ik toch liever schuifjes in dit geval.
. Ik werk momenteel in de niet zo bekende DAW "Mulab", en hoewel je daar alles in kan wat ik nodig heb, is niet alles optimaal en zijn er wat rare quircks. 'k Wil sowieso gaan overstappen op iets anders als ik in de loop van volgend jaar een nieuwe mac neem. Aan vsts verder geen gebrek; heb daar het nodige in geinvesteerd; veel van Fabfilter, Arturia, Klevgrand, Sonimus, Nomad, Black rooster, Klanghelm.