Het Googol Draadje

Klinkt goed.

Bij ons in Santpoort stond ooit een PZ, een heel groot psychiatrisch ziekenhuis. Er worden nu paranormale verschijnselen waargenomen op het deels opnieuw bebouwde terrein =)8D

Weird stuff!
Experimental synth stuff!8D

klinkt erg goed!! (en niet alleen vanwege...), ik ga langzaam anti-chronologisch, of soms met stapjes, je draad bekijken, en vooral beluisteren, weinig tijd er voor gehad (mijn gezondheid, psychische, is fragiel, en soms... dat terzijde).

heb dat al eens gezegd, denk ik; mag wel wat je maakt. klinkt heel ingetogen, maar is het tegendeel, wat je doet, nou ja, doet van alles met mij.

Laatst gewijzigd:
ik ga langzaam anti-chronologisch, of soms met stapjes

Ah! Ik zag je passeren - high five!

Ik ben op chronologische volgorde door het draadje gegaan.. man man, wat een ontwikkeling..

Dus ik dacht kom, zal m'n favoriete track noteren, of misschien twee tracks....

- Slowly Curve
- Strange Sea
- Coffea Arabica
- Lonely House
- G FlyBay
- Celtic Shock Part 2
- Rampage in Valhalla
- Abandoned Asylum

:D

Abandoned Asylum is m'n favoriet-favoriet in die lijst (wahauw).

Hoed af, rock on!

Zo! even wat cyberpunk geprobeerd te maken...
Weer eens een andere genre...
Mijn eerste snelle (117 BPM) nummer...:koffie:
HyperPunk'80.jpg

Attachments

• HyperPunk'80.mp3
    2,5 MB
Leuke track, maar ik vind de drums zoals ze in het begin klinken beter bij de track passen; minder zwaar/heavy in het laag.

Zo! even wat cyberpunk geprobeerd te maken...
Weer eens een andere genre...
Mijn eerste snelle (117 BPM) nummer...:koffie:
Bekijk bijlage 3837067

Zoeens iets anders. Veel noten, veel melody, ja iets nieuws. Leuk!

Gloomy

minder zwaar/heavy in het laag.
Bedankt.:okdan:

Dus toch....
Er zit een drumloop (Groove agent 5) in met baskick die te veel in het laag zit,
waaraan ik twijfelde...
Omdat ik het nummer al zoveel heb gehoord wordt je een beetje besluiteloos en maakt er maar een einde aan...

Zoeens iets anders. Veel noten, veel melody, ja iets nieuws. Leuk!
Dank u wel. :okdan:

Vind hem wel cool, heeft wel wat retro cyberpunk achtigs, was de bedoeling, dus wel geslaagd denk ik :)

Dank u :okdan:

Ik heb 1 drumloop vervangen (die zo baste) en daardoor moest wat veranderen doorvoeren waardoor nu anders klink...

Op een gegevenmoment moet je bepalen welk het je nou mooi of beter vind.
Bij elke verbetering krijg je toch nieuwe ideeen en wordt het bijna weer een nieuw nummer.

'Ho, dit klinkt gaaf, en dat doen we erbij...pfffrt... dan even kijken wat internet (synthforum) er van zegt.'

En dat less of more of andersom gedoe, daar moet je nie moelijk over doen; er zijn zoveel verschillende muziek stijlen en soorten dat van less or more geen sprake meer is.

Back