Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)

Wow.. die deepmind was echt waar ik laatst nog op zat te zoeken. Zo blij met de 6 en de fx.. zo compleet.. toch soms net iets te weinig polyfony. Meteen besteld. :okdan:
Best weinig exemplaren ook.. toen ik de link aanklikte nog 13.

Maar anderzijds deed je net een deal met de Deepmind 12D … het compenseert elkaar :)
Ja, dat bedoel ik dus.. dit topic kost klauwen met geld.. maar gelukkig heb ik me kunnen inhouden op de Monopoly.. pfff... :D

Zelf ben ik niet van het ambient maken, maar de Eventide Ultra Tap delay is er blijkbaar speciaal voor gemaakt.

€ 240.50 inclusief €12 verzendkosten vanuit Zweden is dan een mooie prijs. Of je met DHL Air Express minder kans op hartklachten hebt dan bij hun reguliere 'service' is even de vraag.

je bedoelt dat je jammer genoeg die monopoly gemist hebt?
Nee.. bewust.. gewoon mijn ding niet.. en zo komt er ineens een DM12 langs..
Maar het goedkoopst is nog altijd om helemaal niets te kopen :D

Ik had mijn rooie 303 een jaar geleden voor 89eur zonder de 5pct code, maar ze kunnen daar dus nog onder. Nee, ik moet er geen 2. RD misschien.

Zou Bax de behringer spullen (gedeeltelijk) onder consignment hebben? Dus nog niet aangeschaft door Bax, maar pas bij verkoop gaat het geld naar behringer.

Je zou het bijna denken met de hoeveelheden die ze hebben staan. (500 stuks van elke 2600 kleur een jaar geleden)

Back